26 iulie, 2012

Liebster Blog Award



Imi place la nebunie sa primesc lepse si ma bucur enorm de fiecare data cand ma vad nominalizata pe cate un blog.
Fiindca sunt in concediu, sunt un pic in urma cu cititul blogurilor, asa ca daca uit sa nominalizez pe cineva, va rog sa-mi trageti un pumn in cap, ok? 
Asadar, am primit un Liebster Blog Award de la multe colege bloggerite, asa ca va anunt de pe-acum ca va fi o postare babana! Inmultiti 11 cu 8 si va va da numarul intrebarilor la care voi raspunde azi!
Spune 11 lucruri despre tine
1. Imi place tare mult sa stau degeaba! Asa pur si simplu sa stau fara sa fac nimic, sa am mintea goala, fara niciun stres, fara niciun gand negativ. Pentru ca sunt o persoana extrem de stresata si vad mereu ceva negativ in orice, momentele astea sunt extrem de rare in viata mea.
2. Sunt obsedata de Harry Potter! Pot sa ma uit la film la orice ora din zi si din noapte, zile intregi fara sa ma plictisesc macar o secunda.
3. Un lucru la care probabil putine dintre voi va asteptati este ca iubesc cosmeticalele, dar si mai mult iubesc hainele. Cred ca si daca as avea milioane de haine, tot mi s-ar parea ca am prea putine.
4. Iubesc marea! Mi-ar placea sa am o casuta micuta si draguta din caramida, decorata toata in alb, undeva pe malul unei mari/ocean.
5. Cel mai mare vis al meu este sa calatoresc in toata lumea.
6. Nu-mi place sa ma trezesc dimineata. Este unul din lucrurile pe care le urasc cel mai mult pe lumea asta!
7. Lucrul pe care nu-l pot ierta/uita sub nicio forma este minciuna. Am stricat multe prietenii din cauza asta.
8. Idealul meu de relatie/casnicie este sa nu fiu obligata locuiesc cu persoana respectiva. Sa stam impreuna cand avem chef si cand e cazul, fiecare sa se duca la casa lui. Probabil ca va fi greu sa gasesc asa ceva, asta fiind si una din explicatiile pentru care sunt singura. Aaaa si nu vreau copii! Nu nu!
9. Si asa ajungem si la faptul ca sunt extrem de independenta!
10. Imi iubesc si ador prietenele! Am cele mai minunate prietene din tot universul!
11. Mi-as fi dorit sa am ceva mai mult talent la pictura, pentru ca iubesc sa pictez. Ma relaxeaza extraordinar. 
Intrucat am vazut ca majoritatea fetelor au facut aceasta leapsa, o sa ma abat putin de la reguli. Asadar, regula nr. 3 este sa raspund la intrebarile puse de fetele care m-au nominalizat.
Incepem cu intrebarile puse de  http://fashionizmydrug.blogspot.ro:
1. Care este sursa ta de inspiratie in machiaj/imbracaminte?
Pentru machiaj, Youtube-ul si pentru imbracaminte, blogurile de fashion sau vitrinele magazinelor.
2. Daca  ai putea lua cina cu o personalitate care nu mai e printre  noi, care ar fi ea?
Bob Marley
3. Care este destinatia de vacanta de vis si de ce?
La mareeee! Pentru ca ador marea!
4. Arata-ne o poza cu pantofii perfecti in viziunea ta.
5. Ce super-putere ti-ar placea sa ai si de ce?
Sa readuc fiintele moarte la viata, pentru ca poate asa n-ar mai fi chiar atat de multa suferinta in lume.
6. Care este defectul tau cel mai mare?
Sunt pesimista.
7. Care este partea corpului de care esti cel mai mandra?
Nu cred ca am asa ceva, pentru ca la fiecare particica gasesc ceva naspa. Dar daca ar fi sa aleg raul cel mai mic, ar fi ochii. Care si aia mi se par prea apropiati…
8. Care e visul tau cel mai mare sau slujba de vis?
Asa cum spuneam si mai sus, cel mai mare vis este sa calatoresc in toata lumea. Slujba de vis ar fi sa am un magazin cu de toate, adunate de prin toate colturile lumii.
9. Care a fost cea mai mare nebunie pe care ai facut-o? (nu-mi spune ca sunt multe! )
Zau ca nu-mi aduc aminte acum!
10. Descrie intalnirea perfecta.
Cina pe malul marii si sex pervers, tot acolo ahahahaha
11. Care este melodia ta preferata?
Si purcedem la intrebarile lui Cris!
1. Ce articol de îmbrăcăminte nu va place sa purtati?
Sutien! Daca n-ar mai trebui sa port sutien, jur ca viata ar fi mai frumoasa!
2. Ce te enerveaza cel mai tare?
Multe tare! Dar cel mai mult, cred ca sa fiu trezita din somn.
3. In ce oraș(tara) ai vrea sa traiesti si de ce?
Nu stiu, dar clar intr-un oras care are deschidere la mare/ocean.
4. Cum te consideri?Ce ai vrea sa schimbi la tine?
Daca ar fi sa m-apuc acum sa spun cum ma consider si ce-as schimba la mine…cred ca nu-mi ajunge o luna de zile! Totusi, principalul lucru pe care l-as schimba la mine este pesimismul asta tampit si talentul de-a vedea numai partile negative in orice.
5. Unde ai vrea sa fii in acest moment?
Pe plaja in vama, cu o berica sub mustati.
6. Care e lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai făcut?
Nu stiu, sunt mult prea multe…
7. Daca ai fi o vedeta cine ai fi?
Pai ce, eu nu sunt o vedeta?!
8. Ai  un tatuaj sau ți-ai face unul? Daca da, ce ar reprezenta?
Am doua si-o sa-mi mai fac cateva. Daca ma facea mama baiat, cred ca eram tatuat din cap pana-n picioare. De fapt, fara cap.
9. Citesti carti?Ce iti place cel mai mult la o carte?
Destul de rar. Nu sunt o mare iubitoare de carti. Am citit atat de multe in liceu si facultate, incat mi s-a luat de ele.
10. Cum te-ai descrie în 3 cuvinte?
Pesimista, delasatoare, sincera.
11. Ai schimba viata ta cu alta fără sa sti cum va fi pe urma ?
Depinde cu a cui. 
Intrebarile de la Deia
1. Care e cartea care te-a influentat/schimbat cel mai mult, si in ce fel?
Niciuna.
2. Care este persoana pe care iti doresti cel mai mult sa o cunosti?
Viitorul meu iubit haha
3. Cum ai ajuns sa iti faci blog?
Cititi pagina “Despre mine” si veti gasi acolo raspunsul.
4. Care e lucrul care te relaxeaza cel mai mult?
Iarba ahaha Glumesc! Sa ma uit la filme, cred. Daca ma uit la Harry Potter uit de absolute orice.
5. Cand ai o problema, preferi sa o tii in tine sau sa o discuti cu cineva (cu cine?)?
Prefer s-o dau afara. Cred ca nu am o mare problema in a discuta cu oricine e dispus sa ma asculte.
6. Stii sa gatesti? Cat de multe/cat de bine?
Da, stiu si bine, cel putin pentru gusturile mele si pana la urma asta conteaza. Gatesc destul de putin, pentru ca in timpul saptamanii nu mananc niciodata acasa. Daca sunt implicate intr-o relatie serioasa, situatia se schimba, dar acum nu e cazul.
7. Care e culoarea care predomina in garderoba ta?
Nu am o culoare predominanta in garderoba, desi mi-ar placea sa am mai multe haine albe.
8. Ce tip de incaltaminte preferi?
Pana acum cativa ani, purtam doar tocuri. Insa, din cauza ca sufar de-o boala de oase care mi le deformeaza, acum prefer incaltaminte care sa fie cat mai comoda posibil.
9. Daca ai fi nevoita sa pleci din orasul in care locuiesti, ce oras din Romania ai alege?
Hmmm grea intrebare! Cred ca Brasov, totusi.
10. Care e cea mai frumoasa amintire a ta?
Cel mai fericit moment din viata mea a fost acum doi ani cand am semnat contractul prin care mi-am cumparat casa. A fost cel mai mare vis al meu – sa am casa mea.
11. Daca ar fi sa ramai fidela unei singure firme de machiaje, pe care ai alege-o?
MAC
Intrebarile de la Minnie Angel
1. Ai mai multe calitati sau defecte?
Nu vreau sa par modesta nicidecum, dar cred ca defecte.
2. Esti visatoare?
Da!!! Pana-n maduva oaselor!
3. Cum te vezi peste 10 ani?
Calatorind prin lume…Sau cel putin asa sper.
4. Care sunt culorile tale preferate?
Alb.
5. Ai un tatuaj? Daca nu, ai vrea sa iti faci unul pe viitor?
Da, am raspuns mai sus.
6. Ce muzica asculti?
Orice gen de muzica!
7. Spune-mi 3 lucruri fara de care nu iesi din casa!
Chei, telefon, portofel.
8. Povesteste, pe scurt un moment fericit din viata ta!
Am raspuns mai sus care a fost cel mai fericit moment din viata mea.
9. De obicei, incerci sa savurezi fiecare moment, sa te bucuri de fiecare clipa precum ar fi ultima?
Nu! Am un mare dar de-a gasi motive de stres in absolut orice.
10. Descrie-te in 2 cuvinte!
M-am descris mai sus in trei chiar hahah
11. Esti usor influentabila?
Nu, din contra.               
Intrebarile de la Ana
1. Povesteste o intalnire / relatie ratata.
Ai un fix, mai Ana haha.
2. Care este cea mai mare temere a ta.
Hmmm hai ca va spun. Cu greu, dar va spun. Pentru ca mama mea a fost bolnava de cancer ovarian si sora mea a murit la 33 de ani din cauza aceleiasi boli, cea mai mare frica a mea este sa nu ma imbolnavesc si eu. Daca v-as povesti cam in ce hal ma panichez cand simt ceva in neregula la ovare, cred c-ati spune ca-s pasibila de spitalul de nebuni. Spre exemplu – ca sa radeti si voi de nebunia mea – acum vreo trei ierni, am racit foarte rau la ovare si-am stat doua zile in pat bocind si urland din toti plamanii ca gata, am cancer si-o sa mor. Noroc ca prietenul meu de-atunci m-a convins sa ma duc la un control si m-am linistit. Pentru moment haha
3. Care este cel mai traznit lucru pe care l-ai facut vreodata.
Am memoria scurta, dar imi aduc aminte de-un lucru tampit pe care l-am facut cand am implinit 30 de ani. Impreuna cu prietena mea cea mai buna Oana, ne-am facut una alteia mustati cu pixul si ne-am plimbat asa prin Centrul Vechi si prin baruri.
4. Ce te-ar face sa te simti cu adevarat implinita?
Bani MULTI! Un sac fara fund, daca s-ar putea haha
5. Spune-mi 3 lucruri care te enerveaza la tine.
Ma enervez extrem de repede, pesimismul si lenea.
6. Ce vroiai sa devii cand erai mica si de ce nu ti-ai urmat visul?
Gimnasta. Din cauza unor probleme de sanatate n-am fost acceptata sa merg la scoala de la Onesti.
7. Cu cine ti-ai insela sotul / iubitul, daca el ti-ar da voie si nu ar exista reprosuri, gelozii etc?
N-am sot/iubit. Iar daca as avea, mi s-ar parea grav sa-mi dea voie sa-l insel si l-as da dracu’ in secunda 1.
8. Care este cel mai mare regret al tau?
Nu vreau sa raspund la intrebarea asta.
9. Care este cel mai mare sacrificiu pe care l-ai face pentru persoana iubita?
Nu cred c-as face sacrificii prea mari pentru un EL. Nu cred in iubirea pe viata si mi s-ar parea inutil sa ma sacrific pentru un barbat care poate maine nu va mai fi acolo.
10. Spune-mi cinci motive pentru care crezi ca esti frumoasa.
Nu cred ca sunt frumoasa. Nu ma percep in niciun caz asa. Cel putin, nu asa cum vad eu frumusetea. Frumoasa e Angelina Jolie, nu eu haha
11. Sex ca in visele tale cele mai ascunse, apoi abstinenta toata viata, sau o viata in care vei avea parte doar de partide amor plictisitoare, care te fac sa adormi dupa primele 2 minute?
Dar de ce trebuie sa alegem?! 
Intrebarile Dianei
1. Care a fost ultima surpriza care ti-a fost facuta?
Cred ca surprizele de ziua mea au fost ultimele.
2. Pentru ce produs de make-up ai facut o obsesie?
Trusele Naked 1 si 2. Nu concep viata fara ele haha
3. Daca ar trebui sa renunti la toata colectia de machiaj si ai putea sa pastrezi doar 3 produse pe care le-ai alege?
Fondul de ten, rimelul si blush-ul.
4. Esti multumita de viata pe care o ai sau ai fi preferat sa urmezi un alt drum?
Nu! Eu niciodata nu sunt multumita haha.
5. Care e cea mai mare calitate care te caracterizeaza?
Sinceritatea, desi cam lipsita de diplomatie, in cele mai multe din cazuri.
6. Ai vrea sa schimbi ceva la tine?
Da.
7. Crezi ca o persoana care a gresit merita o a doua sansa?
Depinde despre cine e vorba si de situatie.
8. Care e cea mai mare realizare a ta? Dar cel mai mare esec?
Cea mai mare realizare a mea este ca mi-am indeplinit cel mai mare vis. Dupa ce mi l-am indeplinit insa, evident ca am alt mare vis. Pana nu mi-l indeplinesc si pe acesta, il trec la categoria esecuri.
9. Cum iti place sa te rasfeti?
Sa dorm pana crap!
10. Aproximativ ce suma cheltuiesti lunar pe cosmetice?
Destul! Desi in ultimul timp incerc sa ma axez mai mult pe garderoba.
11. Daca ai avea ocazia sa te muti intr-o tara straina, ai face-o?
Depinde de tara si de imprejurari.
Intrebarile de la Ioana
1. Care este cea mai draguta amintire pe care o ai din 2012?
Cea mai misto amintire de anul asta sunt doua de fapt. Nu m-am putut hotari pe care din ele o pretuiesc cel mai mult. Prima este ziua mea cand am primit cele mai minunate cadouri posibile si a doua este de-acum doua saptamani cand am fost in vama si cred c-am avut unul din cele mai relaxante moment din viata mea stand pe plaja cu prietena mea cea mai buna, privind luna iesind din mare, cu nisip intre degete si cu o bere delicioasa sub mustati.
2. Cand ai facut ultima fapta buna?
Bai du-ti cu faptele tale bune! Pai am eu fata de om care face fapte bune?!
3. Care este cea mai importanta realizare a ta de pana acum?
Am zis mai sus.
4. Ce iti atrage atentia prima data la o persoana?
Daca vorbim din punct de vedere fizic, dantura. Daca nu, simtul umorului.
5. Care sunt lucrurile care te emotioneaza?
Cainii de pe strada ma emotioneaza cel mai mult.
6. Daca ti s-ar oferi oportunitatea sa faci un singur lucru posibil (orice), care ar fi acela?
Sa fac inconjurul lumii.
7. Care este orasul tau preferat si de ce?
N-am vazut extraordinar de multe orase, insa din tot ce-am vazut, cel mai mult mi-a placut Berlin. Tre’ sa-l vedeti ca sa intelegeti de ce.
8. Crezi ca o persoana poate iubi de mai multe ori cu adevarat intr-o viata sau crezi ca fiecaruia ne este sortit un singur suflet pereche?
Nu cred in suflete pereche, deci implicit cred ca omul poate iubi de nenumarate ori. Depinde de deschiderea pe care o are.
9. Spune-mi o vedeta pe care o admiri pentru aspectul fizic (neaparat femeie)
Am doua la egalitate – Angelina Jolie si Monica Belucci
10. Crezi ca scopul scuza mijloacele?
In unele cazuri, da.
11. Cum este job-ul de vis?
Am raspuns mai sus.
Intrebarile de la Andreea
1. Care este locul vostru preferat pentru vacanta?
Vama Veche.
2. Ce preferati: piscina sau marea?
Marea, fara niciun dubiu!
3. Ce carte sau film v-a impresionat cel mai mult? V-ati regasit in ea/el?
Harry Potter. Nu ma regasesc in ea, dar mi-ar placea hahah
4. Unde va vedeti peste 10 ani?
Am raspuns mai sus.
5. Ati dori sa schimbati ceva la viata pe care o duceti in prezent? Ce anume?
Da, destule. N-o sa ma apuc sa insir aici ce anume, dar poate o sa vi le spun dupa ce le voi fi schimbat.
6. Cum ar trebui sa fie, pentru voi, barbatul perfect?
O sa stiu cand o sa-l gasesc haha
7. Ce fel de job preferati: unul in care sa faceti cam acelasi lucru in fiecare zi sau unul care sa implice spiritul creativ? De ce?
Am raspuns mai sus ce mi-ar placea mie sa fac in viata de zi cu zi  - sa calatoresc prin toata lumea sis a am un magazin in care sa am chestii culese din calatoriile mele.
8. Care este cel mai mare regret pe care il aveti?
Nu voi raspunde la intrebarea asta.
9. Ce va bucura cel mai mult pana acum?
Nu prea inteleg bine intrebarea asta, insa ma bucura faptul ca am niste prietene extraordinare!
10. Ce anume va face sa postati in blogosfera?
Faptul ca lumea se arata interesata de ceea ce scriu eu.
11. Ati dori sa puteti trai cel puțin o zi viata altcuiva? Pe cine ati alege?
Da, insa nu stiu sa spun acum a cui anume…Poate a Lisei Eldridge pentru care am o admiratie dusa la extrem haha
Mi-a dat mare bataie de cap aceasta leapsa! Ma chinui de vreo doua saptamani s-o fac si intr-un final am si reusit. Sper ca nu v-am plictisit foarte tare…
In final, vreau sa le multumesc mult de tot fetelor care m-au nominalizat!