24 iulie, 2012

Cred c-am gasit vopseaua perfecta pentru mine!

Review L’oreal Recital Preference

Ma lupt cu firele de par alb de cand eram la liceu prin clasa a 10-a. Il mostenesesc pe tata care are parul alb complet de pe la varsta de 20 de ani.
Daca pentru barbat asta nu reprezinta poate o mare problema – desi tata s-a vopsit pentru nunta cu mama – pentru o femeie e o mare bataie de cap.
Pentru mine cel putin cu siguranta e. Am atatia ani de zile de cand ma vopsesc, ca nici nu mai stiu cum arata culoarea naturala a parului meu. Evident ca cei aproximativ 15-16 ani de vopsit cel putin o data pe luna au lasat urme adanci asupra texturii firului de par: a devenit foare subtire, se incurca foarte usor si se rupe si mai usor.
Daca la inceput nu dadeam prea mare atentie tipului de vopsea pe care o folosesc si ma interesa doar culoarea, acum ma intereseaza mai mult de-atat. In primul rand, trebuie sa acopere firele albe, ca doar de asta o folosesc. In al doilea rand, imi doresc ca intre vopsiri sa nu treaca mai putin de o luna, poate chiar cinci saptamani daca sunt norocoasa. Vara cel putin, este crucial ca vopseaua sa fie foarte rezistenta, intrucat parul mi se decoloreaza de la soare si ajung sa ma vopsesc chiar si dupa doua-trei saptamani. Daca mai vine si la pachet cu o nuanta frumoasa si cu stralucire din plin, atunci ma declar pe deplin multumita.
In urma cu cateva saptamani, mi-au fost trimise spre testare doua tuburi de vopsea Recital Preference cu Sistem Anti-Tern de la L’Oreal Paris, in nuanta 3 Brasilia, si va pot spune ca pana in acest moment sunt destul de impresionata de ea.
Cutia contine un recipient de 60 ml de gel colorant, un recipient de 60 ml de crema revelatoare, manusi de unica folosinta, un tub de 54 ml de balsam ce capteaza culoarea indeajuns pentru sase utilizari si bineinteles un manual de utilizare. Nu stiu daca asa sunt si cutiile puse in vanzare, insa in cele primite de mine, nu exista instructiuni de utilizare in limba romana si nici macar in limba engleza. Pentru mine asta nu constituie o mare problema, dar pentru cineva care se vopseste prima data, poate reprezenta un mare minus.
Dupa cum probabil stiti, am parul foarte lung, pana in talie. De obicei, ma vopsesc doar la radacina, insa de fiecare data cand aleg o vopsea noua, ma vopsesc pe toata lungimea lui. Pentru intreaga operatiune, imi sunt necesare doua tuburi de vopsea. Prin nu stiu ce minune, in cazul Recital Preference a fost indeajuns un singur tub pentru absolut tot parul!
M-am vopsit in urma cu aproximativ trei saptamani si de-atunci am fost la mare, am stat in soare o gramada fara sa-mi protejez in vreun fel parul si deocamdata, sunt foarte multumita de cum se comporta aceasta vopsea. Dupa cum s-a comportat pana acum, cred ca vor mai trece inca vreo doua saptamani pana sa fie nevoie sa ma vopsesc din nou. Singura problema este ca mie imi creste parul destul de repede si astfel incep sa se si vada radacinile albe. Iar cand nici vopseaua nu este de calitate buna, aceste sar pur si simplu in ochi. Asa arata parul inainte de-a ma vopsi cu Recital Preference.
Si asa arata dupa mai bine de doua saptamani de la vopsire.
Chiar daca prima poza nu este facuta cu zoom, cred ca se pot observa destul de clar firele albe.
Asa cum va spuneam la inceput, vopseaua vine insotita si de un tub de balsam destinat aplicarii dupa colorare, care poate fi folosit de aproximativ sase ori. De obicei, nu folosesc acest tip de produs care vine cu majoritatea vopselelor de par de pe piata, dar de data aceasta am facut o exceptie, mai ales ca mi s-a parut usor de utilizat fiind ambalat in tub. De cele mai mult ori, acestea sunt ambalate in pliculete, ceea ce pentru mine reprezinta un stres sa stau de fiecare data sa ma chinui sa storc produsul.
“ÎNGRIJIREA DUPĂ COLORARE este uşor de utilizat şi are proprietăţi cosmetice excepţionale. Oferind protecţie semnificativă fibrei capilare, conferă catifelare şi strălucire extraordinară. Ecranele UV şi Vitamina E sunt incluse, de asemenea, în formulă, pentru a proteja părul şi a prelungi strălucirea ân timp.”  Dupa ce-am citit aceasta descriere a balsamului, mi-am dat seama ca probabil asa se explica de ce culoarea parului nu a avut deloc de suferit din cauza expunerii repetate la soare si a spalarii mult mai dese decat in mod obisnuit.
Singurul defect pe care-l gasesc acestei vopsele este mirosul puternic de amoniac, atat de puternic incat mi-au dat lacrimile atunci cand m-am vopsit. Din fericire, acest miros intepator nu se simte decat in momentul vopsirii efective, nefiind deranjat in timpul celor 30 de minute de asteptare pentru ca vopseaua sa prinda.
Ingrediente:
CALIFICATIV: 4,5/5
Ca si concluzie, voi continua sa folosesc Recital Preference pentru ca-mi ofera exact ceea ce am nevoie de la o vopsea de par in momentul de fata. A mai incercat cineva aceasta vopsea de par?