28 mai, 2012

Review *masca hidratanta NO7*


Dupa cum v-am mai povestit, sunt o mare iubitoare de masti de fata. Nu trece saptamana fara sa-mi aplic cel putin o data o masca.
Dupa ce-am inceput sa folosesc lichidul cu BHA de la Paula's Choice, m-am confruntat cu o deshidratare ingrozitoare a tenului. Mi se decojeau portiuni intregi de piele de pe fata si nu mai stiam cu ce sa ma dau ca sa reusesc sa tin cat de cat situatia sub control. 
Bananaind pe diverse bloguri, mi-au picat intr-o zi ochii pe o postare a Ancai Buzea in care vorbea despre masca hidratanta NO7 Heavenly Hydration Moisture Mask. Dupa ce-am citit review-ul, mi-am spus ca trebuie neaparat sa incerc aceasta masca. Si ocazia perfecta a aparut in momentul in care Cristina a avut un concurs al carui premiu era exact aceasta masca. Bineinteles ca m-am inscris si eu si am fost destul de norocoasa sa si castig. Asa ca masca a ajuns in sfarsit in posesia mea! 
Ce-mi place la aceasta masca? 
  • ambalajul - masca vine ambalata intr-un container de plastic transparent, prevazut cu pompita. Pe masura ce se consuma, se poate vedea foarte usor cat produs mai este intrucat partea de jos se ridica - nu ma pricep grozav sa explic smecheria, dar cred ca stiti la ce ma refer - fondul de ten Bourjois Healthy  Mix are acelasi sistem, spre exemplu
  • are o consitenta cremoasa, ceva mai groasa decat o crema/masca obisnuite si arata intr-un fel de-ti vine s-o mananci - seamana cu frisca
  • are un miros subtil forte placut si nu simt niciun fel de disconfort din punctul asta de vedere
  • nu ma irita - asta e un mare plus pentru mine, deoarece foarte multe masti ma irita
  • hidrateaza extraordinar de bine - dupa doar doua aplicari, m-a scapat de pielea descuamata
  • are termen de valabilitate mare, de 24 de luni din momentul deschiderii, ceea ce inseamna ca ma voi putea bucura de ea si la iarna 
  • este economica - am folosit-o de vreo opt ori si abia se vede c-am consumat din ea
  • in afara de faptul ca lasa pielea extrem de hidratata, aceasta capata si-o textura foarte placuta la atingere - supla si fina
Nu i-am gasit absolut nicio parte negativa aceste masti! Daca la inceput o foloseam de doua ori pe saptamana, acum e deajuns doar o singura data pe saptamana. Masca asta a facut minuni pentru tenul meu si o recomand fara nici cel mai mic dubiu. 
Ingrediente 
CALIFICATIV: 10/10
Dupa asemenea experienta placuta cu aceasta masca, sunt curioasa si nerabdatoare sa mai incerc si alte produse marca NO7. Vreo recomandare? :D