29 mai, 2012

Farmasi Terracota Blush On



Nu stiu cate farduri de obraz am in acest moment, dar stiu sigur ca-n urma cu vreo doi ani n-aveam mai mult de doua-trei.
Unele din ele imi plac putin mai spre deloc - cele ELF -, unele imi plac la cote normale, iar unele imi plac extraordinar de mult. Din ultima categorie face parte si fardul de obraz Terracota de la Farmasi

Cand am cumparat acest fard, ma dusesem sa-mi iau de fapt un ruj pe care-l vazusem la Iguanitza pe blog. Cum n-am gasit nuanta pe care-o doream, mi-am aruncat ochii si pe restul de produse care mai erau la standul Farmasi. Si uite-asa m-am ales cu acest fard de obraz pe care-l ador pur si simplu. 
Are o nuanta de roz cu reflexii aurii si-l gasesc potrivit in special pentru iarna, intrucat ofera o stralucire foarte frumoasa tenului, nefiind necesara si folosirea unui iluminator. Stiu ca multe fete prefera folosirea fardurilor de obraz mate iarna si stralucitoare vara, insa eu sunt exact pe dos. Si-o sa va explic si logica mea, ca sa nu credeti ca n-am una. 
Iarna tenul tinde sa fie ceva mai deshidratat si ceva mai tern si un strop de iluminator sau fard stralucitor il face mai luminos si astfel pare mai sanatos. Vara tenul - cel putin al meu - are o aparenta ceva mai sanatoasa si luminoasa, datorita bronzului si datorita faptului ca nu mai este chiar asa deshidratat, astfel stralucirea venind din interior. Imi place desigur sa folosesc si vara iluminator, dar in cantitati ceva mai mici. O alta logica de-a mea este ca pentru iarna gasesc mai potrivite fardurile de obraz in nuante droz, iar pentru vara pe cele in nuante piersicii. Ati inteles? :P
Terracota se potriveste foarte bine nuantei mele de piele si cred ca unei nuante si mai inchise i s-ar potrivi si mai bine, lucru care ma face sa cred ca va fi foarte iubit si la vara, desi, asa cum spuneam mai sus, il gasesc ceva mai potrivit pentru iarna. Si sa va arat si cum arata atat cu blitz, cat si fara. 

Din punct de vedere calificativ, nu am decat cuvinte de lauda - este pigmentat, se blenduieste bine si este rezistent! 
Ca si concluzie, va recomand acest fard de obraz daca sunteti in cautarea unuia ieftin si bun. Si frumos! :D 
CALIFICATIV:10/10