24 mai, 2012

M-am inscris la Scoala de Beauty Blogging by L'Oreal Paris!

L'Oreal Paris Romania are in desfasurare o super-mega campanie - Scoala de Beauty Blogging - la care evident ca m-am inscris si eu :) 
Aceasta campanie reprezinta o oportunitate extraordinara pentru fetele care sunt pasionate de tot ceea ce inseamna beauty si care detin un blog cu o vechime de cel putin cinci luni. Pentru a fi eligibil, blogul trebuie sa trateze subiecte si sa ofere sfaturi de make-up si ingrijire in proportie de peste 50% din totalul postarilor. Daca indepliniti aceste doua conditii, puteti intra pe pagina de Facebook a L'Oreal Paris Romania, unde veti gasi o aplicatie dedicata acestei campanii si unde va puteti inscrie si voi, pana pe data de 31 mai inclusiv.
Premiile sunt cu adevarat fabuloase si mi le doresc pe toate! :)) Astfel, finalistele vor participa la "Scoala de beauty blogging", care se va desfasura pe parcursul a doua zile, la sediul L'Oreal Paris Romania. In cadrul acesteia, finalistele vor avea ocazia sa invete de la cele trei membre ale juriului - Cristina Bazavan, Dana Sota si  Liliana Olescu - ce inseamna strategie editoriala, cum se documenteaza si cum se scrie un articol de beauty si, in plus, vor lua parte la un training sustinut de Alexandru Abagiu, cel mai cunoscut make-up artist roman. De asemenea, fericitele castigatoare vor primi de la L'Oreal o tema nou-nouta pentru blog si o trusa de machiaj in valoare de 184 ron.
Va spun sincer c-am stat mult sa ma gandesc daca sa ma inscriu sau nu in aceasta campanie. Probabil va ganditi ca sunt putin plecata de-acasa, dar o sa va explic si motivul pentru care am stat in dubii. Tinand cont de ultimele evenimente din viata mea, la un moment dat am fost tentata sa renunt la blog, asa cum v-am mai spus. Imi pierdusem puterea de concentrare, imi pierdusem apetitul de-a scrie, credeam ca nu mai pot sa scriu nimic inteligibil, ca nu mai pot fi de ajutor nimanui si astfel, increderea in mine si-n puterea mea de-a reveni era practic zero.
Situatia insa s-a schimbat datorita voua, celor care ma cititi si care m-ati sustinut si incurajat, mi-ati trimis mail-uri si mesaje extraordinare care mi-au ajuns la suflet. Mi-ati deschis ochii si m-ati facut sa realizez ca nu pot pur si simplu renunta la acest blog pe care l-am inceput cu atata pasiune, caruia i-am dedicat atat de mult timp din viata mea si care mi-a adus atat de multe satisfactii! Asadar, m-am inscris la Scoala de Beauty Blogging by L’Oreal Paris si-mi doresc din tot sufletul sa ajung printre castigatoare si sa am ocazia sa-mi imbogatesc experienta, experienta care ma va ajuta sa duc acest blog la un nivel superior. Asa ca tineti-mi pumnii!!!