22 mai, 2012

Ce oje mi-am mai cumparat


In urma cu ceva timp, am primit de la Laura o leapsa care presupunea sa va arat colectia mea de oje.
Intrucat am facut asta anul trecut, astazi o sa va arat doar o parte din ea, mai exact ojele pe care le-am cumparat in ultima perioada si pe care nu le-ati mai vazut pana acum.

Marea majoritate a acestor oje sunt cumparate de la metrou, iar cateva de la farmacie...ca mai nou se gasesc oje si la farmacie. Pasiunea mea in ceea ce priveste ojele este una relativ recenta si observ cum creste de la o zi la alta, mai ales ca le pot gasi si ieftine si bune. In urma cu ceva timp, colectia mea de oje se rezuma la maxim cinci, majoritatea rosii. Acum nici nu stiu cate am, dar am multe. Mie cel putin mi se par enorm de multe si rareori apuc sa folosesc o oja mai mult de-o data pentru ca tot timpul imi reinnoiesc colectia si nici nu-mi fac manichiura decat o data pe saptamana. 
Asadar sa va si arat ojele ceva mai detaliat. Majoritatea sunt Gabrini si costa in jur de 4 ron. Doua dintre ele mi le-am cumparat chiar azi - cea alba si cea mint. 
Si cele roz imi plac foarte mult. Chiar acum sunt data cu nuanta mai deschisa la culoare, un roz pitziponcesc dar care-mi place mult in combinatie cu haine negre sau inchise la culoare, asa cum ma imbrac in ultimul timp. 
Mi-am mai luat si-o oja Glamourincolora cu sclipici mult in ea, cu care sincer nu stiu ce-o sa fac. Ma gandeam s-o dau peste oja de la unghiile de la picioare sau pe unghiile de la inelare - accent nails. 
O oja Golden rose intr-o nuanta draguta de lila. 
Si niste oje Coral, luate de la farmacie si pe care-am dat 6 ron pe fiecare. Am folosit una dintre ele si mi s-a parut foarte slaba calitativ. Nici dupa nuante nu ma dau in vant. Chiar ma intreb de ce le-oi fi luat...
Ii multumesc Laurei pentru leapsa si sper ca va plac ojele pe care mi le-am luat. Acum, imi doresc enorm de mult niste oje Essie si sper ca in curand sa sparg gheata.