07 aprilie, 2012

Un an de blog!


Ieri, pe 6 aprilie, bloguletul meu a implinit un an de existenta!
N-am reusit sa scriu fix ieri despre asta, pentru ca am avut un program extrem de incarcat: am dormit toata ziua :D Ceea ce voiam de fapt sa va spun este ca va multumesc tuturor din suflet si din inima si cu puterea a o mie de sori ca ati fost/sunteti alaturi de mine in aceasta aventura care se numeste A Beauty Tale
Cand m-am apucat sa scriu pe acest blog nu credeam c-o sa ajung sa-i fiu atat de dedicata, insa pe parcurs am vazut ca-mi creste numarul de cititori si-am devenit din ce in ce mai motivata, facand o adevarata pasiune pentru el. Cea mai mare pasiune din momentul de fata, o pasiune care-mi aduce extrem de multe satisfactii si prin intermediul careia, am cunoscut o gramada de oameni misto. Cu alte cuvinte, sper sa ma cititi si de-acum incolo la fel cum ati facut-o si pana acum, daca nu si mai cu spor si sper ca ceea ce scriu eu aici sa va ajute macar intr-o mica masura. 
Va multumesc!