05 aprilie, 2012

Review *MARIO BADESCU KERATOPLAST*

Astazi o sa va vorbesc despre KERATOPLAST CLEASING LOTION de la MARIO BADESCU, un produs pe care l-am primit spre testare de la Carespot
Keratoplast este o lotiune de curatare, care a fost creata special pentru persoanele care se confrunta cu un ten extrem de sensibil asociat cu roseata provocata de cuperoza/capilare sparte. Si eu sufar oarecum de aceasta problema: am pe aripile nasului cateva capilare sparte, precum si pe pometele stang o pata destul de mare care are la baza aceeasi problema. Se foloseste de doua ori pe zi, dimineata si seara, aplicat prin miscari circulare cu ajutorul unei dischete de demachiat, inlaturand machiajul. 
Folosesc acest produs de aproximativ doua luni jumatate, in fiecare zi, atat dimineata si seara. Intai ma demachiez cu lotiunea micelara de la BIODERMA, apoi imi spal fata cu ajutorul unui cleanser - momentan folosesc unul de la NEUTROGENA - , iar apoi folosesc aceasta lotiune. In zilele in care nu ma machiez deloc, folosesc doar Keratoplast
Ceea ce-am observat este ca aceasta lotiune curata tenul foarte bine si cel mai important, n-o usuca. Desi este recomandat sa nu se foloseasca in zona ochilor, eu am aplicat-o si aici si nu am intampinat absolut nicio problema. In ceea ce priveste cuperoza, nu pot spune ca m-a ajutat in aceasta privinta: n-am observat nicio imbunatatire, dar nicio inrautatire. 
Ca si celelalte produse de la MARIO BADESCU pe care le detin, este foarte economic, lucru pe care-l apreciez foarte mult. Asa cum va spuneam, il folosesc zilnic de la inceputul lunii februarie si-am consumat din el mai putin de jumatate. Deci, dupa estimarile mele, ma va tine inca vreo trei-patru luni. Problema este ca nu-l pot folosi mai mult de sase luni, pentru ca expira. Asta este un minus al produselor MB in general, ca au termen de valabilitate destul de mic. Am inteles ca asta e din cauza ca au ingrediente naturale care nu rezista in timp. 
Daca tot am adus vorba de ingrediente, aici sunt un pic cam debusolata, in sensul c-am gasit trei liste diferite: una pe carespot, una pe site-ul Mario Badescu si o alta pe sticla in sine. Asa ca o sa va spun toate cele trei variante! 
Carespot: apa deionizata, acid stearic, propilenglicol, Keratoplast, Dipelargonate, Glicerina, Lauramide DEA, palmitat de octil, Isostearate gliceril, alcool cetilic, Trietanolamina, Isodecylparaben, Imidazolidinyl uree, Quaternium-15, metilparaben

Mario Badescu: Deionized Water, Aloe Extract, Pollen Extract, Keratoplast, Propylene Glycol, Nonoxynol-9
Per total sunt multumita de acest produs, insa nu simt c-ar face ceva extraordinar pentru tenul meu. Ma bucura insa ca miroase extraordinar de frumos si curata bine, fara sa usuce tenul absolut deloc si-l folosesc cu drag. Fiind un produs destul de scump, 77 RON, nu cred ca-l voi cumpara pentru ca am convingerea ca pot gasi ceva asemenator la un pret mai scazut. 
CALIFICATIV: 8/10
Daca aveti sa-mi recomandati vreo lotiune de curatare/tonica, va rog s-o faceti! :D