11 aprilie, 2012

Review *JOICO K-PAK RECONSTRUCT*

Astazi o sa va vorbesc despre experienta mea cu produsele pentru par de la JOICO, care fac parte din gama K-PAK RECONSTRUCT.
Si acum imaginati-va c-am pus o poza cu toate trei, desi n-am apucat sa le fac poze colective, pentru ca samponul l-am terminat si-n inteligenta mea suprema, l-am aruncat :D
Asadar, am cumparat acest set la finalul lunii ianuarie cu ocazia unei oferte pe care-au avut-o cei de la TOPLINE - cumparai un produs si pe-al doilea (cel mai ieftin) il primeai gratuit. Daca sunteti tentate insa de aceste produse, va sfatuiesc sa incercati Strawberry pentru ca sunt mult mai ieftine: spre exemplu, balsamul la TOPLINE costa 81 ron, pe STRAWBERRY costa 68 ron. 
Sa incepem cu inceputul, adica samponul:
Acest sampon este destinat parului deteriorat, fiind imbogatit cu keratina. Sa va spun sincer nu l-am cumparat dupa acest criteriu, pentru ca nu am probleme cu parul deteriorat. L-am cumparat pentru ca auzisem de la o prietena ca este foarte bun. M-asteptam ca intr-adevar acest sampon sa ma dea cu cracii pe spate, ba chiar mi-a placut o perioada de timp. L-am avut si la preferatele lunii februarie. Asta pana intr-o zi! In acea zi fatidica, dupa ce m-am spalat cu acest minunat sampon, m-am trezit plina de matreata. Capul ma manca ingrozitor! Am pus aceasta intamplare pe seama faptului ca poate nu ma clatisem indeajuns de bine. N-am renuntat la el si-am continuat sa-l folosesc, insa problema cu matreata a persistat si-a trebuit sa folosesc concomitent un tratament antimatreata prescris de medicul dermatolog. O sa va intrebati probabil de ce nu m-am oprit. N-am facut-o pentru ca-mi placea foarte mult cum imi ramanea parul: hidratat, moale si usor de descurcat. Plus ca este si foarte economic: m-a tinut doua luni, in conditiile in care am parul foarte lung si ma si samponez de doua ori la fiecare spalare. Ca sa nu mai spun ca l-am si folosit la spalatul pensulelor :D Per total, daca aveti probleme de sensibilitate cu scalpul, nu va recomand acest sampon. 
CALIFICATIV: 6/10
Al doilea produs despre care o sa va vorbesc este balsamul, dedicat si acesta parului degradat. De fapt, intreaga gama este destinata acestui tip de par. 
Balsamul promite ca intareste firul de par, il lasa matasos si usor de descurcat. Nu mi s-a parut ca i-a facut parului meu cine stie ce minuni, insa intr-adevar l-a lasat matasos si usor de descurcat. Mai promite ca este antistatic, adica ajuta parul care se electrizeaza foarte usor, aceasta fiind una dintre probleme majore cu care ma confrunt: este foarte subtire si din cauza asta se electrizeaza ca naiba. Acest produs nu m-a ajutat chiar deloc in sensul asta!  A trebuit sa revin cu uleiuri de par pentru a combate cat de cat aceste efect. 
CALIFICATIV: 8/10
Si ultimul produs este tot un balsam, de data aceasta unul de tip leave-in: Smoothing Balm pe numele lui. 
Balsamul se aplica dupa spalare, pe parul umed si nu se mai clateste. Promite ca este rezistent la umiditate si se activeaza in prezenta caldurii, protejand parul impotriva acesteia precum si a factorilor externi, cum este poluarea. O chestie pe care-am observat-o la acest produs, ce n-am mai vazut pana acum la altele, este ca are mici particule sclipicioase care abia sunt vizibile cu ochiul liber. Am incercat sa le surprind in poza, dar fiind atat de mici, n-am reusit :( Acest produs mi-a placut cel mai mult din toate cele trei din gama K-PAK RECONSTRUCT. Cred ca datorita acelor mici particule mi-a lasat parul stralucitor, cu un aspect foarte placut. Plus ca in perioada cat l-am folosit n-am observat sa mi se deterioreze parul, mai ales c-am abuzat de placa. Cat despre partea cu "humidity-resistant" n-am observat asa ceva. Mi s-a intamplat sa ma prinda ploaia si n-a fost chiar deloc rezistent la umiditate: parul a reactionat ca si cum nu l-as fi dat cu nimic si s-a ondulat, asa cum patesc mereu in aceste conditii. 
CALIFICATIV: 9/10
Nu pot spune ca gama K-PAK RECONSTRUCT m-a dezamagit extraordinar, dar nici nu m-a dat pe spate. Nu le-as cumpara a doua oara, clar! Cred ca daca plateam pe ele pretul intreg, mi-ar fi parut mai mult decat rau. Exista produse mult mai ieftine si mult mai bune. 
Voi ati incercat vreun produs de la JOICO