13 aprilie, 2012

Cat costa fata ta?

Am vazut ca tot circula prin blogosfera leapsa asta si, desi nu stiu daca m-a taguit cineva, m-am hotarat s-o fac si eu.
Provocarea este ca trebuie sa adun preturile tuturor produselor de make-up pe care le folosesc intr-o zi. Intrucat am si produse de care preturi nu-mi mai aduc aminte cu exactitate, o sa le pun aproximativ. De asemenea, nu folosesc in fiecare zi aceleasi chestii, asa c-o sa va spun ce-am folosit ieri ca sa-mi compun fata.
  • crema  ochi ORIGINS Starting Over - 151 RON
  • crema de fata BOOTS Simply Sensitive Hydrating Moisturiser - aproximativ 10 RON 
  • BB Cream Skin79 amestecat cu doua picaturi de fond de ten MAC Studio Fix Fluid - aproximativ 200 RON
  • pudra MAC Mineralize Skinfinish Natural - 130 RON
  • anticearcan MAC Studio Sculpt - aproximativ 70 RON
  • bronzant Soleil Tan de CHANEL - aproximativ 200 RON
  • iluminator JEMMA KIDD MAKE-UP SCHOOL - 100 RON
  • fard de obraz SLEEK - 30 RON
  • baza de machiaj pentru ochi TOO FACED Shadow Insurance - aproximativ 75 RON
  • kitul pentru sprancene Brow Zings de la TOO FACED - aproximativ 100 RON
  • gel pentru fixarea sprancenelor de la ESSENCE - aproximativ 10 RON
  • fard crema MAYBELLINE Colour Tattoo 24 hour - 25 RON
  • trusa NAKED 2 - 180 RON 
  • MAC Fluidline  - aproximativ 70 RON
  • rimel ESSENCE Multi Action False Lashes Mascara - 16 RON
  • URBAN DECAY All Night Make-up Setting Spray - aproximativ 100 RON
  • ruj de buze ESSENCE - 10 RON
1.477 RON!
Deci in momentul asta sunt absolut cuprinsa de groaza! Nu stiu ce parere aveti voi, dar mie mi se pare exagerat de mult si m-am intristat gandindu-ma cat de multi bani investesc in toate traznaile astea! Trebuie sa iau masuri! 
Va provoc si pe voi sa preluati aceasta leapsa. Daca nu aveti blog, va rog mult sa-mi lasati in comentarii. Vreau sa cred ca nu sunt defecta!