19 martie, 2012

Review *COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION*

COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION
Pe vremea cand eram eu mica si ma uitam la sora-mea cum se machia, COLLECTION 2000 si CONSTANCE CAROLL erau brandurile care se gaseau la tot pasul in Romania, iar rafturile de la noi din baie gemeau de produse de la ei.
Acum n-am mai vazut pe piata romaneasca niciunul din brandurile astea. Daca le-ati vazut voi cumva, va rog sa-mi dati de stire :)
In alta ordine de idei, nu va puteti imagina de cat timp imi doream corectorul LASTING PERFECTION de la COLLECTION 2000! E plin youtube-ul de el si toata lumea-l lauda cum c-ar fi exceptional si-acopera orice imperfectiune a tenului. Asa ca atunci cand s-a ivit ocazia, l-am cumparat. 
COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION
Am folosit acest produs aproximativ o saptamana pentru cearcane si-n fiecare zi pentru alte imperfectiuni, gen urme de la cosuri. Ceea ce va pot spune din start este ca are o acoperire foarte mare. Cea mai mare acoperire dintre toate corectoarele folosite de mine pana in prezent. Si ca sa va demonstrez asta, o sa va arat the ultimate test! (O sa va rog sa-mi scuzati cele cateva firisoare obraznice, dar va jur ca sunt mici mici si nenorocita de camera la face sa para imense :D )
COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION
COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION
COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION
Am acoperit doar partea de sus ca sa va puteti da seama de diferenta. Isi face treaba si-n ceea ce priveste camuflarea cearcanelor. Consider insa ca are o consistenta mult prea groasa pentru a fi folosit in aceasta zona, deoarece tinde sa se fixeze in riduri si sa le scoata in evidenta. Plus ca mie una imi usuca zona din jurul ochilor, asa c-am renuntat sa-l mai folosesc in aceasta zona. 
COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION
COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION
Prima poza este fara anticearcan si a doua cu el aplicat. Cred ca diferenta este mai mult decat evidenta. In ceea ce priveste partea de rezistenta, LASTING PERFECTION dureaza intr-adevar o zi intreaga - cel mai mult l-am folosit 12 ore - fara a fi necesara retusarea lui. Este si rezistent la tranfer asa cum se lauda, insa trebuie sa aveti rabdare cateva minute bune pana sa fixeaza. 
Recomand 100% acest produs penntru camuflarea imperfectiunilor, iar daca va bucurati si de o zona a ochilor ceva mai normala decat a mea, cred ca-l puteti folosi cu succes si pentru estomparea cearcanelor. Puteti gasi acest corector pe ebay sau in Marea Britanie la Boots. Pretul lui este de 4,19 lire si este disponibil in patru nuante: fair, deep, medium si light. Eu am ales nuanta light, care la inceput mi s-a parut ca este prea deschisa pentru tenul meu, dar odata blenduit s-a dovedit a fi nuanta perfecta. 
CALIFICATIV: 8/10