16 martie, 2012

Captura de azi *TH Boxes si H&M*

O captura micuta micuta, dar sunt atat de incantata de ea, ca trebuia sa va arat si voua :)
In urma cu vreo luna jumatate - mai exact pe 2 februarie - mi-am luat inima-n dinti si-am dat prima mea comanda pe TH BOXES, un site cu gablonturi din China de care sunt convinsa ca majoritatea ati auzit. Am cheltuit o suma mica - 13,66 dolari - c-am fost foarte sceptica si-am vrut intai sa testez marfa. Comanda mi-a ajuns dupa o luna si azi am ajuns in sfarsit s-o ridic. Cu ocazia asta vreau sa-i multumesc din nou Deliei, care a avut in dimineata asta o rabdare de fier cu mine si mi-a explicat pas cu pas cum sa ajung la posta vamala. Pana acum faceam comenzi din afara UE pe adresa de la birou, dar am zis sa-ncep sa fac pe adresa de-acasa. Si ca o mica paranteza, eu buletinul il am pe-o adresa, casa mea e pe alta adresa. Si pentru ca sunt o paranoica, mi-a fost teama ca n-o sa-mi dea nenorocitele de la posta coletul si-am luat cu mine contractul de casa. Dar totul a mers ca pe roate. 
Asadar sa va arat ce mi-am cumparat! 
Multicolor Glass Beads Multilayer Jewelry Pendant Necklace Earrings Set  (2,20 USD)
(cerceii nu intentionez sa-i port, pentru ca nu-mi plac deloc)
Wood Chunky Flower Bohemian Vintage Retro Copper Carved Pendant  (5,20 USD)
(este preferatul meu din tot ce mi-am luat, pentru ca sunt mare fana a colierelor statement)
Cute High Quality Tibet Silver Vintage CZ Crystal Floral Dangle Earrings  (2,93 USD)
Huge Multicolor Round Tear Drop Vintage Tibet Silver Dangle Earrings (2,93 USD)
Sunt destul de multumita de gablonturile pe care mi le-am luat, mai ales c-au fost atat de ieftine, si cred c-o sa mai fac cat de curand o comanda la ei. Nu arata exceptional, dar la cum ma asteptam eu sa arate...sunt vis! 
Si pentru ca anul asta n-am intrat deloc in magazinul meu preferat - H&M - astazi n-am mai putut sa rezist si le-am facut o vizita. Am vazut destul de multe chestii dragute, insa m-am abtinut cat am putut sa nu-mi las IAR tot salariul la casa. Sunt extrem de uimita ca mi-am luat doar trei chestii. Deci, mi-am luat o pereche de pantofi la care tanjesc de vreo doua luni. I-am vazut in foarte multe video-uri de tip haul al catorva dintre youtube-eritele britanice pe care le urmaresc. Ultima data am vazut un astfel de video aseara si surpriza...si tipa respectiva isi luase pantofii astia. Mi-am bagat picioarele - si la propriu si la figurat -  si azi am rascolit tot magazinul in cautarea lor. Si i-am gasit!!!
La Unirii unde-am fost eu nu mai aveau decat doua perechi numarul 38 si restul numai numere mari. Am luat o pereche numarul 38, desi eu am inceput sa port iar 37. Imi sunt mari, imi ies din picioare cand merg :D Stiu, I'm retarded! Dar mi-au placut atat de mult, ca n-am putut rezista. Asa ca acum ajutati-ma sa gasesc o solutie cum sa-i port. In afara de sosete flausate si sa-mi las unghiile de la picioare sa creasca, cum am mai auzit...
A doua chestie pe care mi-am luat-o imi place la fel de mult. Este o bluza tricotata (un tricotaj din ala subtire), intr-o culoare senzationala, larga, cu umerii cazuti si putin transparenta.
Si cum stateam eu cumintica la coada la casa de marcat, am zarit intr-un bol si-o bratara care mi-a placut si-am si luat-o. 
Si cam asta a fost :) Deci, ajutati-ma cu o solutie cum sa port nenorocitii aia de pantofi fara sa-mi zboare din picioare!