28 ianuarie, 2012

Review *SKIN79 BB CREAM*

SKIN79 BB CREAM

Am asteptat atat ziua asta in care sa va povestesc despre produsul BB CREAM de la SKIN79!
N-am facut-o insa pana acum pentru c-am asteptat sa fiu in acea perioada a lunii cand tenul meu arata extrem de rau. Si cu gerul de zilele astea, arata si mai rau. Asta ca sa vedeti diferenta mai bine :D
Asadar, am cumparat produsul asta in urma cu aproximativ trei saptamani de pe site-ul http://skin79.es/ si-a costat 19.50 euro. A venit intr-o saptamana la posta normala. Impreuna cu el am primit si trei mostre: una de la acelasi produs (pe care-am dat-o unei prietene), una de VIP GOLD SUPER PLUS BB CREAM si una pe care scrie WHITE REVIVING SKIN RADIANCE SOLUTION, care inca nu stiu ce face. 
SKIN79 BB CREAM
SKIN79 BB CREAM
N-o sa ma apuc acum sa va povestesc despre BB CREAM, am facut-o cu ceva timp in urma si gasiti postul aici. O sa va povestesc insa experienta mea cu acest produs. De cand am primit produsul, l-am folosit in fiecare zi fara exceptie. Produsul are o consistenta cremoasa, nu are mai multe nuante, iar odata aplicat pe mana are o culoare de gri deschis, lucru care m-a speriat la inceput. Aplicat insa pe fata, dupa cateva minute culoarea incepe sa se schimbe si sa se adapteze tonului pielii. Nu stiu insa daca este foarte potrivit pentru persoanele cu un ton al pielii foarte foarte inchis, dar pe piata sunt si BB CREAMS care au mai multe nuante.
SKIN79 BB CREAM
SKIN79 BB CREAM
Are o acoperire mica spre medie, dar se pot aplica mai multe straturi pentru acoperire mai buna. Eu o folosesc si ca anticearcan si corector. Daca aveti probleme mari de tot cu tenul si va doriti o acoperire mare, acest produs nu mi se pare potrivit. Eu una prefer fondurile de ten cu acoperire mica spre medie, scopul pentru care le folosesc fiind mai mult de uniformizare a culorii pielii decat de acoperire a...ceva. De asemenea, nu-mi plac fondurile de ten care-mi acopera pistruii (imi place de ei :D), iar BB CREAM n-o face. Din cate am citit, acest produs poate fi folosit si ca baza de machiaj sub fondul de ten pentru o acoperire mai mare. N-am incercat si varianta asta, pentru ca mi s-a parut prea mult.
Am incercat mai multe moduri de aplicare a produsului: cu pensula SIGMA F80, c-o pensula normala de fond de ten (din aia plata) si cu degetele. De departe cel mai bun mod de aplicare mi se pare cu degetele datorita consistentei lui cremoase si pentru ca se consuma muuuuult mai putin produs. Imi este de-ajuns jumatate de pompa pentru toata fata plus eventualele retusuri. 
Produsul este intr-un soi de cutie (parca e doza de suc) si este prevazut cu o pompa. 
SKIN79 BB CREAM
SKIN79 BB CREAM
BB CREAM nu oxideaza pe parcursul zilei si are o rezistenta foarte mare, nefiind necesara retusarea lui pe parcursul zilei. L-am folosit si fara sa-l fixez cu pudra si rezistenta este aceeasi. Finish-ul este unul mat, insa nu cakey. Eu prefer insa fondurile de ten cu finish dewy si ca sa obtin acest efect si cu acest produs, dupa ce termin machiajul, folosesc o apa termala sau spray-ul  pentru fixare de la URBAN DECAY. 
Alt lucru care-mi place la acest produs este ca are SPF 25++, iar acum pe parcursul iernii nu mai folosesc ca baza si-o crema cu protectie solara. De asemenea, este un produs foarte hidratant lucru pe care l-am observat din plin pe gerurile astea. Sunt extrem de curioasa cum se va comporta la vara, pentru ca intentionez sa recumpar acest produs insa alta varianta. 
Va las acum cu doua poze: una facuta inainte de aplicarea BB CREAM si una dupa. In rest, nu am absolut nimic altceva pe fata, ochi, sprancene...etc. asa ca fiti ingaduitoare cu mine :D
INAINTE
SKIN79 BB CREAM
DUPA
SKIN79 BB CREAM
Ma declar absolut multumita de acest produs! Auzisem si citisem si-nainte numai pareri bune despre el, insa mi-au fost depasite cu mult asteptarile. O sa va arat si lista cu ingredientele, pe care recunosc ca n-am stat s-o studiez in intregime. M-am uitat doar la primii compusi si cica sunt buni :) 
SKIN79 BB CREAM
Ca sa faceti o idee exacta despre cum aplic acest produs, va las si-un video al unei beauty guru pe care eu o plac foarte foarte mult!
CALIFICATIV: 10/10
Daca aveti intrebari, le astept cu drag si sper sa si pot raspunde la ele :)