30 ianuarie, 2012

NAILS OF THE DAY

NAILS OF THE DAY

Saptamana trecuta mi-am cumparat sase oje de la O.P.I., profitand de faptul ca cei de la TOPLINE au avut o oferta foarte atragatoare pe care nu puteam s-o ratez.
Mai am o singura oja O.P.I. pe care-am primit-o cadou la un eveniment. Stiam din proprie experienta ca ojele de la acest brand sunt destul de slabe calitativ in ciuda pretului si renumelui pe care si l-au creat dar am zis ca la ce culori frumoase au, merita sa fac o aroganta ;)) Mentionez ca n-am folosit niciodata base coat sau top coat si ca-n general majoritatea ojelor imi rezista pe unghii in jur de-o saptamana fara sa arate de parca as fi fost la razboi.
Sambata mi-am pictat unghiile cu CUCKOO FOR THIS COLOR o frumoasa nuanta de verde inchis cu irizatii. 
OPI CUCKOO FOR THIS COLOR
OPI CUCKOO FOR THIS COLOR
Si iata cum arata pe unghii duminica dimimeata: 
OPI CUCKOO FOR THIS COLOR
Si cum arata astazi: 
OPI CUCKOO FOR THIS COLOR
Mentionez ca n-am spalat rufe de mana, n-am frecat podele sau mai stiu eu ce. Nu stiu cum vi se pare voua, insa mie mi se pare ca arata destul de rau dupa doar doua zile de purtare. Oricum nuanta este atat de frumoasa si-mi place atat de mult, incat cred c-a venit vremea sa investesc intr-un base coat sau top coat. Vreo recomandare? 
PS: Mi-am luat in sfarsit aparat foto :D Al meu, al meu, al meu! Inca nu m-am jucat cu el atat de mult incat sa-i invat toate setarile si smecheriile, dar va veni si vremea aia....