07 octombrie, 2011

colectia mea de oje

colectia mea de oje
ojele sunt unele dintre produsele pe care n-as da bani multi. adica mai mult de 20 ron nu cred c-as da pe-o oja.
consider ca poti gasi oje la preturi mici care sa fie si de calitate. nu ma consider o mare fana a ojelor in general, in consecinta nici nu am prea multe. lucru pe care-l puteti descoperi si singure din pozele de mai jos :)
flormar 383/flormar 121/flormar plus quartz 011
colectia mea de oje, flormar
flormar plus quartz 099/h&m 47/flormar 398
colectia mea de oje, flormar
deborah 7 days long 826/flormar supermatte M121/flormar 377/flormar 382/flormar 378/flormar selection 03
colectia mea de oje, flormar
avon violetta sparkle/flormar neon N009/gabrini 389/flormar 415
colectia mea de oje, flormar
flormar 418/sephora gipsy/flormar plus quartz 064
colectia mea de oje, flormar
flormar 413/flormar 122/flormar 726/flormar supershine 41
colectia mea de oje, flormar
flormar plus quartz 068/flormar supershine miracle 034/flormar supershine 19
colectia mea de oje, flormar
flormar 363/kallos 231/kallos 247/flormar 384
colectia mea de oje
flormar selection 012/flormar selection 10/OPI nu scrie nuanta/nivea 03 rose
colectia mea de oje
preferatele mele sunt flormar plus quartz 068, flormar 398 si nivea rose. n-am apucat insa sa le folosesc pe toate. ma dau cu oja o data pe saptamana, niciodata mai des. cea de la avon si cea de la h&m sunt singurele care nu rezista o saptamana pe unghii. in rest, toate se comporta exemplar. imi mai doresc niste nuante pe care sper cat de curand sa mi le cumpar. 
cel mai mult imi plac nuantele de rosu si cele nude. imi plac unghiile scurte, desi cand eram mai tinerica le purtam lungi pana la ceruri. nu-mi place sa port oje de tip shatter si nici modele felurite pe unghii. pe cele din urma imi place insa sa le admir la altii. am vazut unele creatii absolut minunate. si cam atat :D voi ce preferinte aveti in materie de manichiura/pedichiura?