05 octombrie, 2011

captura de azi *ELF*

ELF, machiaj, makeup

ma tot tin de vreo saptamana sa va arat ce mi-am mai cumparat de la ELF, dar m-am tot luat cu altele si n-am mai apucat.
oricum cred/sper ca asta a fost ultima comanda de la ELF. sa incepeeeeem!
prima chestie pe care mi-am dorit-o de la prima comanda de la elf a fost primerul pentru ochi, insa nu-l mai aveau pe stoc la momentul respectiv. pe cat de mult mi l-am dorit, pe-atat de dezamagita sunt de el. am facut comanda impreuna c-o prietena care si l-a luat si ea si la fel de dezamagita a fost. am auzit foarte multe fete multumite de el, insa pentru mine n-a functionat deloc.
ELF, machiaj, makeup
ELF, machiaj, makeup
mi-am mai luat doua creioane dermatografe - brightening eye liner in nuantele black si plum. la fel de dezamagita si de ele. nu sunt absolut deloc pigmentate, tre' sa apesi pana-ti ies ochii din cap ca sa vezi ceva. 
ELF, machiaj, makeup
la fel de curioasa ca de primerul de ochi am fost si de cream eyeliner-ele lor, despre care auzisem numai lucuri bune. asa ca mi-am luat trei: midnight, purple si unul care nu mai stiu cum se numeste si-am aruncat si cutiuta in care era. doar asta ultimul imi place. midnight, cel putin, m-a dezamagit cumplit!
ELF, machiaj, makeup
ELF, machiaj, makeup
ELF, machiaj, makeup
ELF, machiaj, makeup
mai vreti alte dezamagiri? va mai dau! mi-am luat doua quad-uri, unul luxe si unul pretty n pink. slab pigmentate, prafoase, nu rezista pe pleoape prea multe ore si se blenduiesc greu. ce-ti poti dori mai mult?!
LUXE
ELF, machiaj, makeup
ELF, machiaj, makeup
PRETTY N PINK
ELF, machiaj, makeup
ELF, machiaj, makeup
imi doresc de mult tare sa gasesc un ruj nude care sa nu ma faca sa par moartea-n vacanta. ei bine l-am gasit! pe ala care ma face sa arat ca moartea-n vacanta, nu pe ala perfect. este din gama mineral si este nuanta natural nymph. pe mana arata acceptabil, dar pe buze e alta poveste! 
ELF, machiaj, makeup
ELF, machiaj, makeup
sa nu va ganditi ca nu mi-a placut absolut niciun produs din tot ce-am cumparat. doua dintre ele imi plac atat de mult, incat nu-mi mai pasa ca pe celelalte le urasc. este vorba de pensula stipple si de rujul de care va ziceam aici. iubesc pensula! o ador si nu mai pot trai fara ea! este perfecta pentru dozarea si aplicarea blush-ului. cred totusi c-o sa-mi mai iau ceva pensule de la el, pentru ca in afara de cea pentru concealer, restul pe care le am imi plac extrem de mult. 
ELF, machiaj, makeup
la genele false am uitat complet sa le fac poze. insa, nici nu mi-am facut o parere despre ele pentru ca nu mi-am luat inca lipici special. intr-o seara am venit eu tzup tzup acasa si zic "ia sa incerc sa-mi pun nisti geni cu lipiciul de la ei". eram foarte nerabdatoare sa vad cum imi sta, pentru ca n-am mai folosit niciodata gene false. dupa multi dumnezei, cruci, sfinti si asa mai departe, am reusit intr-un final sa le lipesc. apoi pac m-a sunat o prietena sa ma duc cu ea la alta prietena sa luam ceva. m-astepta in fata blocului, asa ca nu le-am mai dat jos. si cum mergeam noi asa tzup tzup, trec pe langa o tanti cu un copil de mana. copilul se uita mirat la mine si numai ce-l aud ca spune "mami, tanti aia e ulata!". zic, "vai doamne, am speriat copchilu'". ii depasim, cand ne intoarcem copchilu' iar "mami, tanti aia e ulata!". saraca femeie s-a simtit super prost si-a inceput sa se scuze, ca vai ca din cauza machiajului, ca e mic si el bla bla bla.  deci asta a fost prima mea experienta cu genele false. 
voi ce-ati incercat de la elf si v-a dezamagit? ca sa nu fac si eu aceeasi greseala :D