24 august, 2011

TAG: get to know me

TAG: get to know me
a venit vremea sa fac si eu tag-ul asta. mai ales ca atunci cand a circulat prin blogosfera, eu nu eram activa :)

  • Are you named after someone?
pai am doua nume: Andreea a fost dat dupa nasa mea (Adriana) si al doilea - Alina - a fost ales de sora mea
  • when was last time you cried?
pai cred ca acum vreo doua saptamani. am fost la o inmormantare si-am plans cat pentru tot restul anului.
  • do you have kids?
nu, n-am
  • if you were another person, would you be friend with yourself?
uneori da, uneori m-as bate :D
  • do you use sarcasm a lot?
cam da si nu de putine ori sunt acuzata ca sunt rautacioasa :))
  • will you ever bungee-jump?
daca as sti sigur ca maine mor, poate...
  • what's your favorite cereal?
le urasc! bleah
  • what's the first thing that you notice about people?
dantura si tenul!
  • what is your eye color?
verde
  • scary movie or happy endings?
happy endings. cat se poate de happy! basme :D
  • favorite smells?
iarba proaspat cosita, magnolii, lacramioare, iasomie, busuioc...multe!
  • summer or winter?
primavara si toamna :))
  • computer or television?
computer in timp ce television :D
  • what's the farthest you've ever been from home?
in lumea mea. aia e cel mai departe si mai departe, cu siguranta. 
  • do you have special talents?
da. somnul este cel mai mare talent al meu. nu ma intrece nimeni!
  • where were you born?
comanesti, bacau
  • what are your hobbies?
blogul este cel mai mare hobby al meu. imi place sa pictez, desi n-am mai facut-o de multisor si nu am pic de talent. si shopping-ul!!!!!!!!
  • do you have any pets?
da! pe pufica mea frumoasa!
  • favorite movie?
harry potter si toate filmele facute dupa cartile lui Jane Austen.
  • do you have any siblings?
am avut o sora.
  • what do you want to be when you grow up?
shopping-uista de profesie?!
  • when your first slow dance and the song?
mai tine minte bunica! de unde sa mai stiu de-acum 740 de ani?! is batrana, maica.
  • movies you dislike
cel mai naspa film pe care l-am vazut in viata mea este "politist adjectiv". ORIBIL!
  • what 3 youtubers/bloggers would you like to meet in person?
lisa eldridge, scott schuman si garance dore.
  • who do you tag?
cine nu l-a facut si vrea sa-l faca