28 august, 2011

review *colectia mea de concealere*

review *colectia mea de concealere*

astazi m-am gandit sa va arat cam ce concealere am eu in posesie si sa va spun cateva cuvinte despre fiecare. 
1. MAC STUDIO SCULPT CONCEALER - NW 20
MAC STUDIO SCULPT CONCEALER - NW 20, anticearcan, machiaj, makeup
MAC STUDIO SCULPT CONCEALER - NW 20, anticearcan, machiaj, makeup
CE ZICE PRODUCATORUL:
A creamy concealer that provides full coverage with a natural matte finish. Brushes on with enough blend time to conceal any size of blemish. Rich formulation allows you to use a micro-amount of product to even out skin. Water-resistant and long-wearing.
CE ZIC EU:
Ce-mi place:
  • Culoarea se potriveste perfect tenului meu
  • Se blenduieste foarte bine, am senzatia ca devine una cu pielea
  • Acopera foarte bine cearcanele/petele/semnele/cosurile
  • Nu se strange in liniile fine/riduri daca este aplicata o cantitate potrivita
  • Rezista multe ore, chiar si daca nu-l fixez cu pudra
Ce nu-mi place:
  • Ca este intr-un borcanel si nu mi se pare tocmai igienic
  • Este destul de consistent si nu e recomandat pentru o piele foarte ridata sau uscata. Cred ca la iarna voi renunta la folosirea lui.
  • Aplicat in alte zone in afara de cea a cearcanelor devine usor cakey
CALIFICATIV: 9/10
2. GARNIER ROLL-ON ANTI-DARK CIRCLES
GARNIER ROLL-ON ANTI-DARK CIRCLES, anticearcan, machiaj, makeup
CE ZICE PRODUCATORUL:
2-in-1 formula:
Moisturising eye care and a cooling roller ball:
refreshes & hydrates tired looking eyes
With mineral pigments it instantly covers dark 
circles
CE ZIC EU:
Ce-mi place:
  • Imi place cum se aplica cu acea bila
  • Este foarte usor, nu incarca pielea
  • Acopera bine cearcanele
Ce nu-mi place:
  • Se strange in liniile fine
  • Nu rezista prea mult, chiar fixat cu pudra
CALIFICATIV: 8/10
3. ESTEE LAUDER IDEAL LIGHT
ESTEE LAUDER IDEAL LIGHT, anticearcan, machiaj, makeup
CE ZICE PRODUCATORUL:
Reveal radiance. Conceal flaws. It's a stroke of brilliance.
Sweep On a Flawless Look
With the sweep of a brush, Ideal Light corrects, highlights and refreshes your look.
Brightens dark circles, age spots and shadows.
Corrects flaws.
Great as a quick pick-me-up when makeup starts to fade.
CE ZIC EU:
Ce-mi place:
  • Imi place consistenta lui: nici prea apos, nici prea cremos
  • Acopera binisor cearcanele
  • Este foarte bun ca si iluminator
  • Are o rezistenta mare
  • Nu devine cakey
  • Imi place cum se aplica cu acea pensula
  • Se blenduieste foarte bine
Ce nu-mi place:
  • Se strange in liniile fine
  • Nu acopera cosurile/petele/semnele
CALIFICATIV: 9/10
4. PUPA MAGIC CONCEALER
PUPA MAGIC CONCEALER, anticearcan, machiaj, makeup
CE ZICE PRODUCATORUL:
Corrects imperfections, covers minor skin blemishes and mitigates fine lines, for a flawless and precise make-up.
A cream concealer, with pigments that cast light, illuminating the face skin to make it look younger, fresh and toned up.
It can be used either directly on skin or over your make-up.
Comes with a very handy dispenser.
CE ZIC EU:
Ce-mi place la el:
  • Consistenta cremoasa
  • Are o acoperire buna
Ce nu-mi place la el:
  • Este conceput ca atunci cand rasucesti baza lui atunci sa iasa produsul, insa iese prea mult si am senzatia ca se risipeste
  • Devine cakey
  • Se strange in liniile fine
  • Scoate In evidenta ridurile
CALIFICATIV: 6/10
5. SEPHORA LIGHT TOUCH
SEPHORA LIGHT TOUCH, anticearcan, machiaj, makeup
CE ZICE PRODUCATORUL:
Light Touch Highlighter  
What it is:
A light, creamy, concealer-like highlighting pen.
What it does:
With just a swipe of the pen, Light Touch Highlighter brightens and lifts to banish dark spots, shadows, and dark circles, creating a sheer luminosity that refreshes the contours of the face.
CE ZIC EU:
Ce-mi place:
  • E bun pentru conturing fiind o nuanta atat de inchisa
  • Are acoperire foarte buna. 
Ce nu-mi place:
  • Este o nuanta foarte foarte inchisa. Am luat asemenea nuanta sfatuita fiind de una din minunatele vanzatoare de la sephora
  • Scoate cearcanele in evidenta
  • Se strange in liniile fine
  • are o consistenta foarte greoaie
CALIFICATIV: 4/10
sper ca v-am fost de folos si daca aveti intrebari, chiar va rog :)