16 august, 2011

review *YES TO CUCUMBERS TOWELETTES*

review *YES TO CUCUMBERS TOWELETTES*
va povesteam aici ca mi-am cumparat servetelele demachiante YES TO CUCUMBERS, brand ce apartine de YES TO CARROTS.
review *YES TO CUCUMBERS TOWELETTES*
review *YES TO CUCUMBERS TOWELETTES*
am folosit aproape jumatate de pachet si mi-am facut o parere despre ele. de fapt, sa fiu sincera mi-am facut o parere de la prima folosire, insa am zis sa mai am rabdare macar doua saptamani sa vedem cum evolueaza chestiunea ;)
iata ce zic producatorii despre acest produs:
Whether you're out and about, or hanging at home, we want to make sure you don't get the runaround when it comes to keeping your gorgeous face clean. Yes To Cucumbers Natural Glow Facial Towelettes gently remove dirt, sweat and makeup without the need to rinse! It's an exfoliant, detoxifyer and rejuvenater all wrapped up in one on-the-go biodegradable wipe, keeping you free and fresh-faced.*


• 98.7% Natural 
• Biodegradable & FSC Certified 
• Dermatologically & Opthalmologically Tested 
• Oil-free, non-comedogenic, hypoallergenic
din start va spun ca mie nu-mi plac servetelele demachiante. mi se pare ca numai demachiante nu sunt, ci mai mult intind machiajul de colo pana colo. de asemenea, mi se pare ca sunt un obiect de demachiat foarte dur cu tenul pentru ca tre' sa freci sanatos - mai ales la ochi - ca sa faca ceva. este cunoscut faptul ca folositul in disperare al servetelelor demachiante conduc in timp la minunata milia de care mie mi-e frica (,) ca de dracu! am folosit servetele demachiante de la foarte multe branduri. am avut o perioada cand asa o lene mare aveam sa ma demachiez, ca numai servetele din astea foloseam. bine ca m-am oprit ;) huge diference! 
so, eu le-am luat cu unicul scop de-a le folosi in zilele in care nu folosesc deloc machiaj, lucru care mi s-a intamplat in 90% din aceasta vacanta de doua saptamani care se termina aziiiiiiii :(( ma rog... prima impresie a fost una buna: imi place mult ambalajul - e verde ca acest blog minunat :D -, imi place cum se deschide si ca are capacelul ala care nu le lasa sa se usuce. am avut experiente neplacute cu alte servetele demachiante cu care ma trezeam uscate dupa ce nu le foloseam cateva zile la rand. m-a impresionat foarte tare si mirosul: miros atat de fresh si natural. fix a castravete. de asemenea, mi-a placut ca scria pe pachet *certified organic, desi in general nu ma prea intereseaza chestiile astea. 
si iata lovitura in moalele capului: cand le-am folosit prima data am zis ca-mi pica fata de usturime. deci pur si simplu ma intepa fata. in conditiile in care nu eram machiata deloc! slava domnului ca nu le-am folosit la ochi ca nu stiu ce s-ar fi intamplat. n-am mai patit asa ceva cu un demachiant de pe vremea cand foloseam branduri ca l'oreal sau garnier (acum multi multi ani).  asta unu la mana.
doi la mana, mi-au uscat fata ca naiba. da, stiu ca folosesc de vreo doua saptamani crema ISIS cu glycol care usuca fata, insaaaa aceste servetele mi-au uscat-o si mai rau. sa nu ma mai lungesc, exista si a treia chestie care nu-mi place la ele. nu curata, fratilor! cand dau dupa ele cu toner, ramane discheta murdara de parca nu m-as fi demachiat inainte. lucru care nu mi se intampla cu demachiantul meu de seara - cel de la liz earle, sau cu cel de dimineata de la BOOTS. 
deci per total: n-o sa mai cumpar aceste servetele, desi ma incapatanez sa le termin pe cele pe care le mai am. poate pentru un ten gras, care nu e atat de sensibil ca al meu functioneaza. pentru ca da, am vazut si review-uri pozitive la ele. for me -> BIG NO!
CALIFICATIV: 4/10
voi folositi servetele demachiante? mama mea e fana a celor de la elmiplant desi o tot bat la cap sa nu mai foloseasca servetele ;))