29 iulie, 2011

captura de azi

cumparaturi, cosmetice, oje, machiaje

pentru ca in sfarsit a venit mult-asteptata vacanta, m-am gandit sa-mi ofer un mic premiu. asa ca in seara asta am dat fuga la mall vitan.
zic sa le luam pe rand: 
  • servetele demachiante YES TO CUCUMBERS, pe care scrie ca sunt 98% naturale si contin castravete si aloe vera. in general, nu-mi place sa ma demachiez cu servetele, insa mi-am zis ca le voi folosi in zilele cand nu ma machiez. ce-am observat pana acum la ele? ca miros fooooarte puternic a castravete. au costat 25 ron din SEPHORA
  • crema peeling glyco-a cu 12% acid glicolic de la ISIS PHARMA. am auzit tare multe lucruri in ultimul timp despre aceasta crema, iar postul Simonei a fost cel care m-a convins sa mi-o cumpar. nu am un ten problematic, insa ma nemultumeste ca am porii destul de dilatati vara si cateva puncte negre pe nasau. pe prospect scrie ca ajuta si la prevenirea ridurilor. am dat pe ea in jur de 35 ron si-am luat-o din farmacie
  • pentru pe perioada tratamentului cu crema mai sus mentionata este neaparata nevoie de o protectie cat mai buna impotriva minunatelor UVA si UVB, mi-am cumparat si-o lotiune ANTHELIOS AC cu SPF30, de la LA ROCHE-POSAY. este pentru ten cu tendinta acneica si farmacista mi-a spus ca are si efect matifiant. a costat 60 ron
  • odata cu achizitonarea lotiunii cu protectie solara, mi-au fost oferite de doua mostre de creme BIODERMA din gama photoderm, ambele cu SPF 50+. ceea ce le deosebeste este ca una dintre ele este nuantatoare. 
  • pentru ca am auzit atat de multe lucruri bune despre cremele de maini NEUTROGENA si pentru ca nu am o crema de maini care sa ma multumeasca, mi-am cumparat fast absorbing cream cu care deja m-am dat de doua ori si imi place la nebunie. pret - 22.50 ron
  • am dat o tura si pe la H&M si mi-am luat un set cu niste cercei mici mici si scumpici :) 12,90 ron
cercei HM, fashion, accesorii
  • tot de la H&M mi-am cumparat si-o pereche de pantofi gri la pretul de 89.90 ron. imi plac mult ca sunt clasici si nu au toc prea inalt. cred ca la blugi vor merge de minune!
pantofi HM, fashion
  • si nu puteam sa nu trec si pe la standul FLORMAR, de ale caror oje sunt pur si simplu indragostita! iata ce frumuseti mi-am luat: 
oja Flormar
oja Flormar
oja Flormar
oja Flormar
oja Flormar
oja Flormar
oja Flormar
o parte din chestiutele astea de mai sus vor ajunge si la una din voi cu ocazia giveaway-ului de august. nu va zis ce, dar cred ca va prindeti si singure :) pana una alta, nu uitati ca mai sunt doua zile in care va puteti inscrie la giveaway-ul lunii iulie! 
va place ceva de pe-aici?