20 iulie, 2011

Oja saptamanii!

Oja saptamanii, manichiura
desi imi vine sa scriu numai postari negative - sunt suparata pe viata - m-am gandit ca totusi azi sa va arat miraculoasa oja cu care sunt data de fix 5 zile!
este o oja FLORMAR, in nuanta 121. cred ca deja v-ati prins ca ador ojele de la aceasta marca. asta m-a cam enervat olecuta pentru ca are pensula un pic cam explodata. 
Oja saptamanii, manichiura, flormar
Oja saptamanii, manichiura, flormar
Oja saptamanii, manichiura, flormar
va vine sa credeti ca sunt data cu oja asta de aproape o saptamana?! are o rezistenta cum eu n-am mai intalnit la alte oje. 
cred ca v-ati dat seama ca n-am mai facut poze cu nenorocitu' de aifon. asta pentru caaaaaaa o minunata colega mi-a imprumutat aparatul ei foto pe perioada nedeterminata. tin sa-i multumesc din sufletelul si inimioara mea! sper ca pana finalul verii, sa am si eu unul propriu si personal. si pe final, o poza cu pufica mea aka sconcsica aka momijita aka pisica rea aka papashuna si...multe altele. raspunde la toate :))
pufica, caine, catel, caniche