21 iulie, 2011

captura de azi

machiaje MAC, cumparaturi, farduri, makeup

dupa cum va spuneam ieri, sunt suparata pe viata. si ce stie cel mai bine o femeie sa faca atunci cand e suparata pe viata?! SHOPPING!!!
m-au purtat azi pasii pe la MAC si mi-am luat cateva chestiute. nu mai trecusem pe-acolo din iarna cand mi-am luat vreo doua pensule si-un creion dermatograf. nu mi-a placut atunci deloc: mi s-a parut prea inghesuit, multa lume, nu aveau foarte multe produse. astazi insa, nu era absolut nimeni in magazin. doar doua vanzatoare cam plictisite. hai sa n-o mai lungesc si sa va arat ce mi-am luat :) 
STUDIO SCULPT CONCEALER
in nuanta NW20
MAC STUDIO SCULPT CONCEALER, machiaje, makeup
EYE-LINER GEL
in nuanta blacktrak
MAC EYE-LINER GEL blacktrak, machiaje, makeup
LIPGLASS
in nuanta pink poodle
POWDER BLUSH
in nuanta fleur power
MAC POWDER BLUSH fleur power, farduri, machiaje, makeup
MAC LIPGLASS pink poodle, machiaj, makeup, gloss
nu m-am putut abtine si cum am ajuns acasa mi-am bagat nasul in ele. ca prima impresie, mi se pare ca domnul concealer imi face cearcanele si mai mari :)) gloss-ul cred ca va deveni preferatul meu, la fel ca si blush-ul. eye-liner-ul se intinde foarte bine, se aplica usor, dintr-o singura miscare. ramane sa vad maine rezistenta lui. desi mi-l doream foarte mult pe cel de la BOBBI BROWN, am zis ca nu mai are rost sa astept sa-l gasesc si sa mi-l iau pe asta. sper sa nu-mi para rau. 
si uite-asa se apropie tot mai tare ziua cand voia manca paine cu iaurt dimineata, la pranz si seara si se departeaza ziua cand imi voi lua in sfarsit fondul de ten la care visez de cateva luni - CHANEL VITALUMIERE AQUA.