28 iunie, 2011

despre review-uri si cat de obiective trebuie sa fie ele

review, opinie, beauty blog
incep prin a va spune ca eu ma entuziasmez foarte tare de produsele care-mi plac, la fel cum ma umplu de spume cand am de-a face cu produse jenante.
am simtit nevoia sa scriu acest post scurt in urma unor comentarii de pe facebook de pe unul din grupurile blogeritelor de beauty din care fac si eu parte. 
stiu ca n-ar trebui sa dau din casa, insa s-a discutat acolo la un moment dat cum ca noi, blogeritele de beauty, tre' sa fim foarte obiective cand facem review-uri la anumite produse ca sa nu dam nastere unor interpretari negative. eu va spun ca n-am cum sa fiu obiectiva si cu asta basta. ca de aia le zice REVIEW-uri. sunt produse incercate de MINE, despre care mi-am format o parere, fie ea buna sau rea, dar e...parerea mea. nu tuturor li se potrivesc aceleasi tipuri de cosmetice, machiaje, oje si-asa mai departe. ca de aia sunt mii de branduri. pentru ca fiecare avem nevoi diferite. ceea ce tu apreciezi la un produs, eu poate nu apreciez si invers. 
daca eu va zic "vai, cat de extraordinar e produsul cutare si tre' sa-l aveti neaparat" nu inseamna ca tre' sa va duceti ca inecatele (scuze de expresie) si sa-l si cumparati. nicidecum! este alegerea voastra daca o faceti sau nu. eu nu va bag produsul respectiv cu forta in buzunar si va iau pe urma banii. 
eu inainte de a-mi cumpara ceva, mai ales daca e ceva costisitor, citesc zeci si zeci de pareri, urmaresc tutoriale, caut, caut si iar caut. acest "ritual" poate sa dureze chiar si cateva luni bune. si abia apoi, in urma concluziilor pe care le trag eu cu capusorul meu, ma duc sa iau produsul. sau nu! in cazul in care-l iau si nu mi se potriveste - ATENTIE zic ca nu mi se potriveste, nu ca nu e bun! - n-o sa dau niciodata vina pe cineva ca m-ar fi influentat intr-o oarecare masura sa achizitionez produsul respectiv. a fost alegerea MEA si EU tre' sa suport eventualele consecinte.  
in cazul in care va fi vorba de advertoriale, de produse primite spre testare - ceea ce nu e deocamdata cazul - fiti sigure ca veti fi puse la curent! am deschis blogul asta dintr-o mare pasiune pe care o am vis-a-vis de beauty si fashion samd. imi aduce o imensa satisfactie cand vad ca sunt persoane care ma citesc, care-mi urmaresc blogul, ca primesc feed-back de la voi. la fiecare nou follower imi vine sa zbor de fericire. fiti convinse ca n-as risca NICIODATA sa pierd aceste lucuri pentru 2 lei, pentru un ruj, o crema sau mai stiu eu ce. satisfactia este prea mare si cred ca blogeritele si nu numai stiu exact la ce ma refer. 
daca pot sa ajut pe cineva cu parerile mele, cu SUGESTIILE mele evident ca nu pot decat sa ma bucur ca de aia sunt aici. cand voi scrie ca un produs este extraordinar sau e de rahat, fiti sigure ca exact asta simt si gandesc.