30 iunie, 2011

captura de azi

cumparaturi, shopping, cosmetice, beauty blog
pentru ca tot timpul cand ma duc sa rezolv anumite probleme, ajung sa se lipeasca de mine diverse, ziua de azi nu putea sa fie o exceptie, nu?
si iata, cum in drum spre banca unde trebuia sa ajung sa-mi platesc rata la casa, am facut un mic ocol pe la farmacia SENSIBLU. iata cu ce m-am ales:
  • nu, colierul nu l-am luat de la farmacie :)) l-am luat de la unul din magazinele mele preferate din centrul vechi, SOUL REBEL si-am dat pe el 55 ron. mai am unul asemanator, doar ca e cu pietre albastre si rosii. nu, nu sunt stelista :))
cumparaturi, shopping, cosmetice, beauty blog
  • nici pila OPI n-am luat-o de la farmacie, ci de la TOPLINE si-am dat pe ea 25 ron. voiam demult sa-mi iau o pila de oameni normali, pentru ca am numai jafuri de metal luate de pe la diverse magazine de la metrou.
  • de la farmacie mi-am luat 2 cosmeticale BOOTS, al treilea produs fiind cadou. pentru ca aproape mi s-a terminat scrub-ul de corp, eram in cautarea unuia nou. ochisem ceva pe la BURT'S BEES, dar pana la urma mi s-a lipit de mana scrub-ul hawaiian island jasmine & cocoa. crema asta miroase foarte puternic a migdale, nicidecum a iasomie. mie-mi place, insa. mirosul persista bine pe corp cateva ore bune dupa folosire. si dupa o folosire, mi se pare ca lasa si pielea destul de fina. deci, in mare, e ok. are 400 ml si-a costat in jur de 60 ron.
cumparaturi, shopping, cosmetice, beauty blog

  • al doilea produs BOOTS pe care mi l-am cumparat este o spuma demachianta cu tea tree si witch hazel. are 250 ml si-a costat vreo 25 ron.
cumparaturi, shopping, cosmetice, beauty blog
  • odata cu achizitionarea celor doua produse BOOTS, am primit cadou o crema hidratanta shine control, din aceeasi gama cu demachiantul. are 75 ml si in mod normal costa 28 ron. lucru care mi-a picat greu cand am citit ingredientele este ca are in ea alcool...
nu m-am oprit aici! nu m-am putut abtine si-am plasat si-o mini-comanda pe SLEEK despre care o sa revin cu un post in momentul in care-o voi primi. ahhh si-am uitat ca mi-am comandat din nou demachiantul de la LIZ EARLE de care sunt momentan indragostita.
eu cand am zis c-o sa ajung sa mananc paine cu iaurt...