26 mai, 2011

Surprize, surprize...

beauty blog
azi am primit un colet minunat de care ma bucur ca un copil. imi vine sa-l pup pe toate partile :D
intrucat mai am putin si mi se termina demachiantul de la DERMALOGICA, am inceput sa fac research sa vad care va fi urmatorul demachiant pe care mi-l voi cumpara. desi DERMALOGICA imi place foarte foarte tare, fiind cel mai bun demachiant pe care l-am avut vreodata, mi-am zis ca intotdeauna se poate mai bine. si pentru ca-mi place sa incerc lucruri noi, m-am hotarat sa comand de pe site-ul LIZ EARLE demachiantul CLEANSE & POLISH HOT CLOTH CLEANSER, despre care-am citit ca este un demachiant vedeta., absolut exceptional si multi-premiat. 
asa c-am plasat comanda: demachiantul in varianta 100 ml pump starter kit, care costa 13.25 lire sterline. transportul este de 4.95, deci totalul ajungand la 18.20 lire sterline. ieri mi-au dat mail c-au pus pachetul la posta si astazi...surpriza: am primit deja aviz de la posta! am fost extraordinar de surprinsa si pana n-am ajuns la posta sa iau pachetul, chiar ma gandeam ca nu e vorba de ei si c-oi fi primit alt colet.
cand am deschis pachetul, am fost din nou foarte placut impresionata intrucat era ambalat foarte elegant, profesionist si m-a facut sa simt ca si cum ar fi acordat o grija speciala pachetului meu :) si surprizele nu s-au oprit aici!
deci pachetul contine asa:
LIZ EARLE CLEANSE & POLISH HOT CLOTH CLEANSER, cumparaturi, cosmetice, demachiant, blog, beauty blog, ten, piele
doua cataloage foarte stufoase cu prezentarea tuturor produselor din portofoliu, doua brosuri cu preturi plus o scrisoare de multumire si un biletel prin care eram informata ca pachetul meu a fost atent pregatit si ca spera sa nu ma dezamageasca...etc. ce m-a impresionat din nou a fost ca biletul era semnat cu pixul :)
LIZ EARLE CLEANSE & POLISH HOT CLOTH CLEANSER, cumparaturi, cosmetice, demachiant, blog, beauty blog, ten, piele
apoi am ajuns la produs in sine, foarte frumos ambalat si acesta. imi pare rau c-am aruncat ambalajul.
si la final, surpriza cea mare!
LIZ EARLE CLEANSE & POLISH HOT CLOTH CLEANSER, cumparaturi, cosmetice, demachiant, blog, beauty blog, ten, piele, lotiune tonica
o lotiune tonica de 50 ml! culmea este ca voiam sa comand aceasta lotiune, insa mi-am zis sa vad intai cum e demachiantul si abia apoi sa ma hotarasc.
va spun ca abia astept sa le incerc diseara. deocamdata sunt impresionata de cat de repede a venit (o zi!), de cum sunt ambalate, de cadou si de miros! ca se simte un miros foarte misto :D
deci, mai mult ca sigur c-o sa revin cu un review dupa ce vad care-i treaba cu el.
PS: iata ca iphone-ul meu tampit face poze clare pe lumina zilei :D