22 aprilie, 2011

Sranrom crema exfolianta cu tamarind si miere

sranrom crema exfolianta cu tamarind si miere, review, recenzie, ingrijire, cosmetice, blog, beauty blog, scrub
folosesc de prin decembrie crema asta, deci am avut timp destul sa-mi fac o parere. mi-am cumparat-o din DM si-am dat pe ea in jur de 50 ron.
la vremea respectiva, nu stiam absolut despre aceasta crema si nici despre brandul SRANROM. nici macar nu ma dusesem sa-mi cumpar o crema exfolianta, insa am zarit-o pe raft, i-am citit ingredientele, am mirosit-o si, recunosc, mirosul a fost cel care m-a facut sa mi-o iau.
sranrom crema exfolianta cu tamarind si miere, review, recenzie, ingrijire, cosmetice, blog, beauty blog, scrub
este recomandata tuturor tipurilor de ten si rolul ei este acela de-a elimina celulele moarte de la suprafata dermei, conferind o piele catifelata si mai luminoasa. se foloseste de cel putin doua ori pe saptamana. la capitolul asta, recunosc ca am fost cam lenesa si am folosit-o doar o data pe saptamana, rare fiind cazurile cand lucrul asta s-a intamplat de doua ori in aceeasi saptamana.
sa vorbesc putin despre ingredientele principale: tamarind si miere. despre tamarind nu se cunosc prea multe lucruri, cel putin in ceea ce ma priveste. insa am facut un mic research si-am aflat cateva lucruri bune, putine ce-i drept, despre utilizarea lui in cosmetica. extractul de tamarind incetineste procesul de imbatranire al pielii, o hidrateaza in profunzime si contine antioxidanti, imbunatatind elasticitatea pielii. despre calitatile mierii de albine cred ca nu mai e cazul sa scriu. toata lumea le stie. eu uneori o folosesc direct pe fata, ca masca, fara sa mai adaug absolut nimic in ea.
ca si brand, SRANROM se lauda ca foloseste doar ingrediente din plante, doar uleiuri esentiale, fara parabeni, coloranti sau parfumuri sintetice sau ingrediente de origine animala. este un brand de origine tailandeza.
cum o folosesc eu? in prezent, incepand de-aseara, cu ajutorul aparatului pentru microdermabraziune de la ROC. inainte, pur si simplu intindeam pe fata o cantitate mica de produs, asta dupa demachiere. trebuie masat USOR, intrucat, ca toate cremele de acest fel, contine mici particule abrazive si daca freci cu putere, risti sa te alegi cu capilare sparte. sunt chiar unii experti in cosmetica ce nu recomanda utilizarea a astfel de creme, tocmai din pricina asta. dar eu zic ca daca masezi cu atentie, nu e nicio problema, iar rezultate sunt minunate! dupa ce clatesc cu apa calduta crema de pe fata, tenul ramane intr-adevar moale si luminos si toate produsele pe care le utilizez ulterior - crema hidratanta, primer, fond de ten - adera mai bine. iar mirosul...mmmmm