22 aprilie, 2011

Review: aparat pentru microdermabraziune ROC

Review: aparat pentru microdermabraziune ROC, cosmetice, beauty, blog, recenzie

aseara am folosit pentru prima data acest aparat si mi-am facut deja o parere despre el. dupa cum spuneam, l-am cumparat de la TCM si-am dat pe el vreo 38 ron.
cutia contine aparatul, doua baterii si doi buretei. din pacate, nu si crema, pe care intentionez s-o cumpar la un moment dat.
mai intai, ce este microdermabraziunea? este un procedeu nechirurgical ce se practica in cabinele de cosmetica si consta in curatarea in profunzime a pielii printr-o exfoliere blanda. adica celulele moarte -> pa pa! rezultatul pe care il promite ROC este o piele mai fina, mai proaspata, mai moale, in timp diminuand aparitia liniilor fine si chiar a ridurilor.
cum se utilizeaza? deci eu intai m-am demachiat la ochi cu lotiunea micelara BIODERMA, iar apoi pe fata cu DERMALOGICA si-apoi am trecut la treaba cu aparatul minune. am pus pe el o crema de gomaj de la SRANROM cu miere si tamarind si am inceput sa masez fata. minute in sir! am clatit apoi pielea si rezultatul a fost senzational: imi lucea fata intr-un mod placut si aveam o piele fina-fina. chiar mi-a zis azi cineva "vai, ce piele moale ai!". si masajul in sine este foarte foarte placut. aparatul are doua viteze si-n functie de toleranta, se foloseste viteza mai mica sau mai mare. eu la inceput am folosit-o pe aia mica dar cand am dat de gust, am bagat viteza :)) dupa ce m-am plictisit, am dat cu crema EMBRYOLISSE si jur c-am avut nevoie de-o cantitate mult mai mica decat de-obicei pentru ca s-a intins foarte bine pe piele si parca si absorbtia ei a fost una mai rapida. nu stiu exact cum sa descriu senzatia, dar parca aluneca pe fata.
desi este recomandat sa se foloseasca doar o data-de doua ori pe saptamana, imi vine sa-l folosesc iar in seara asta. sper sa reusesc sa ma abtin! clar il recomand! este senzational!sunt curioasa care vor fi rezultatele pe termen lung, asa ca voi reveni cu siguranta cu un review dupa o utilizare mai indelungata de cateva luni.