21 aprilie, 2011

Bunatati!

cosmetice, makeup, chanel, roc, soleil tan de chanel, the body shop, bourjois, moringa

marti seara am dat o tura pe la mall vitan cu gandul sa ma duc la BAMBOO sa-mi iau niste chestii in care sa-mi tin pensulele si niste uleiuri pentru aromatizor.
bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu intru si la SEPHORA si THE BODY SHOP. si-am iesit cu o captura care, pentru moment, ma multumeste :D
ce mi-am luat?
mi-am luat asa: un bronzer soleil tan de CHANEL, o mascara de la BOURJOIS, o pensula pentru bronzer marca SEPHORA, un unt de corp si-un balsam cu banane. ultimele doua de la THE BODY SHOP. cu balsamul mi-am luat teapa :)) de ce? pentru ca de fapt am vrut sampon. abia seara pe la 11 cand m-am spalat pe cap, am vazut ca de fapt e balsam. ei asta e, data viitoare-mi iau si samponul. nu mai stiu cat am dat pe fiecare exact, dar asa in mare pe bronzer vreo 200 ron, pe untul de corp 53 ron, pensula (pe care am uitat s-o bag in poza) vreo 80 ron, balsamul - 20 ron si mascara am uitat complet!
in poza se mai vede ceva :D acest ceva este un aparat de masaj facial pentru microdermabraziune de la ROC pe care mi l-am luat azi din TCM si care era redus vreo 35% si pe care abia astept sa-l folosesc diseara cand ma demachiez! in curand o sa fac review-uri la absolut toate. dar asa pe scurt, sunt foarte multumita de ele! cu exceptia aparatului roc pe care nu l-am folosit niciodata.
PS: cu ocazia asta, am aflat ca body shop-ul de la unirii nu mai exista.