07 mai, 2015

Rutina mea de îngrijire a tălpilor de la SCHOLL și CONCURS!

Rutina mea de îngrijire a tălpilor de la SCHOLL 
Vine vara, bine-mi pare! Da, doamnelor, mai e puțin și vine vara. Dacă e să luăm în considerare vremea de afară, putem chiar spune că deja a venit.
Temperaturi ridicate, fuste, rochii, sandale. Asta înseamnă că în această perioadă trebuie să acordăm ceva mai multă atenție îngrijirii picioarelor. De cele mai multe ori, trebuie să recunoaștem că trecem cu vederea îngrijirea tălpilor. Eu declar că mă fac vinovată de acest păcat. Dar iată că Scholl ne vine în ajutor și lansează o gamă destinată îngrijirii picioarelor  – Scholl Velvet Smooth. Gama conține cinci produse menite să ne înfrumusețeze picioarele, să fie puse la punct pentru sezonul estival, chiar în confortul casei noastre. 
După cum am mai povestit aici pe blog, vineri seara este dedicată răsfățului. Câteva ore de relaxare, în care uit de tot ceea ce mă înconjoară și mă concentrez doar asupra mea. Atunci îmi fac și manichiura și pedichiura, mai ales că nu merg niciodată la salon pentru aceste operațiuni. Mi se pare că pierd timp și bani pentru niște lucruri pe care le pot face acasă și care mă și relaxează. 

Primul produs din rutina de îngrijire a tălpilor este noua pilă electronică cu cristale de diamant Scholl. Este foarte ușor de folosit și mult mai eficientă decât o pilă manuală  de picioare . Datorită capătului abraziv rotativ învelit în particule micro abrazive de de diamant, pielea îngroșată este istorie! 
pila electronică cu cristale de diamant Scholl, pedichiura, relaxare, rasfat, cosmetice, picioare, talpi, exfoliere
După ce-am scăpat de pielea îngroșată, urmează folosirea gelului emolient Scholl Velvet Smooth. Într-un vas pun puțină apă călduță și torn gelul emolient, iar apoi stau cu picioarele la înmuiat pentru cel puțin un sfert de oră, timp în care mă relaxez. Gelul este îmbogățit cu ingrediente benefice pielii: caviar verde, ser marin și vitamina E. Picioarele mele vor fi curate și relaxate apoi. 
gel emolient Scholl Velvet Smooth, pedichiura, relaxare, rasfat, cosmetice, picioare, talpi
Următorul pas este aplicarea serului intens hidratant Scholl Velvet Smooth, care este primul ser special creat pentru picioare. Conține caviar verde, pentavitin și acid hialuronic. Are o textură lejeră și este necesară o cantitate destul de mică pentru ambele picioare. 
ser intens hidratant Scholl Velvet Smooth, pedichiura, relaxare, rasfat, cosmetice
Am ajuns la ultimul pas. În cazul în care vă faceți această rutină în timpul zilei, crema hidratantă de zi Scholl Velvet Smooth este perfectă, întrucât nu este grasă și intră repede în piele. Astfel, vă puteți încălța imediat. O puteți aplica în orice moment al zilei. Eu fac această rutină seara, înainte de culcare, și folosesc și masca hidratantă de noapte Scholl Velvet Smooth. Este o mască lejeră, ce nu trebuie îndepărtată, ci se lasă să acționeze pe tot parcursul nopții, pentru a ajuta și la regenerarea celulelor pielii. Rezultatul? Piele moale și hidratată!
Scholl Velvet Smooth, crema hidratanta, masca hidratanta, picioare, talpi, cosmetice, pedichiura
Mai multe puteți afla și din clipulețul de mai jos, precum și pe pagina de Facebook Scholl Romania.

Vreau să ofer uneia dintre voi posibilitatea să se bucure de un răsfăț pentru picioare. Tot ce trebuie să faceți pentru a participa la acest concurs este să-mi spuneți ce ritual de înfrumusețare folosiți pentru a vă răsfăța picioarele. Aștept comentariile voastre la acest articol, începând de astăzi, până pe data de 21 mai. Baftă!

Later edit: câștigătoarea concursului este Alina. Întrucât sunt multe participante cu acest nume, voi lăsa mai jos și comentariul ei. Mulțumesc tuturor pentru participare și ne auzim în curând și cu alte concursuri, sper eu la fel de interesante! 

Alina: Folosesc o crema abraziva cu tea tree oil la dus, apoi folosesc o piatra ponce, in cele din urma aplic o vaselina de la Balea.