12 aprilie, 2015

Săptămâna în imagini

 
În primul rând, Paște fericit tuturor celor care-l sărbătoresc astăzi.
Eu l-am sărbătorit duminica trecută, dar abia weekend-ul ăsta am reușit să ajung acasă la ai mei, pentru c-am avut liber două zile. Am avut noroc de vreme tare bună, așa c-am stat toată ziua în grădină la soare și m-am plimbat cu mama prin locuri din oraș pe unde nu prea ajung de obicei. Și pentru că nu am mai făcut de foarte mult timp o astfel de postare, m-am gândit că acesta e momentul perfect, mai ales că am făcut vreo două poze cât am fost la Moinești. Și nici nu am avut când să pregătesc o postare ca la carte. Dar mâine îmi voi lua revanșa. 
Poate vouă nu o să vi se pară cine știe ce aceste fotografii, dar mie îmi aduc aminte de copilărie și așa tare m-au năpădit amintirile...Păcat că încă nu au înflorit copacii la Moinești, că v-aș fi arătat livada lui tata care este absolut superbă! Și am și un leagăn agățat de un pom, unde e o plăcere să zac și unde timpul parcă stă în loc.
Aceasta este priveliștea de la balconul camerei mele 
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
Candeluțele tatălui meu de care este tare tare mândru
Moinesti, acasa, excursie, Bacau, candelute, narcise
Moinești este într-adevăr curat
Moinesti, acasa, excursie, Bacau, cos de gunoi, curatenie
Acestea sunt primele blocuri de la intrarea în oraș
Moinesti, acasa, excursie, Bacau, blocuri
Acest hotel se află în construcție de când eram eu prin clasa a 5-a. Deci să tot fie vreo 20 și ceva de ani :))
Moinesti, acasa, excursie, Bacau, hotel, constructie
Dar dacă vă doriți să vizitați Moineștiul și nu aveți unde să stați, există Pensiunea Royal, care arată chiar bine
Moinesti, acasa, excursie, Bacau, pensiune, cazare
Fotografiile de mai jos sunt făcute pe scările care leagă partea de sus a orașului (centrul), cu partea de jos (cartierul Lucăcești). De când mă știu, scările astea arătau absolut odios și erau văzute ca un loc periculos. Între timp, s-au reconstruit și e o plăcere să te plimbi pe ele, mai ales că din loc în loc sunt bănci unde te poți odihni.
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
 Moinesti, acasa, excursie, Bacau
 Moinesti, acasa, excursie, Bacau
 
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
 Moinesti, acasa, excursie, Bacau
 Moinesti, acasa, excursie, Bacau
 Moinesti, acasa, excursie, Bacau
Cățelușul ăsta s-a ținut după noi tot drumul
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
Și și-a făcut și un prieten
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
 Moinesti, acasa, excursie, Bacau
Aceasta este librăria pe care părinții mei au avut-o acum vreo 10-15 ani. Între timp, au vândut-o și a rămas în paragină
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
Și drumul spre casă...Străduța pe care se află casa noastră :)
Moinesti, acasa, excursie, Bacau
Sper că nu v-a plictisit micul meu jurnal foto și ne auzim mâine cu o nouă postare, partea a doua din rutina mea de îngrijire a tenului.