01 aprilie, 2015

KIEHL'S lansează primul magazin în România

Kiehl's, magazin, lansare, Afi Cotroceni, cosmetice

Așa cum poate știți deja, vineri se lansează oficial primul magazin Kiehl's din România, la Afi Cotroceni.
"Localizarea magazinului Kiehl’s din București va aduce spiritul spițeriei originale din New York City, într-un mediu de vânzare cu amănuntul care măsoară 70 metri pătrați și care oferă o stație de mostre, zonă de cadouri, centru de testare."
Nu știu dacă vă este familiar acest brand, însă eu îl urmăresc de mulți ani, mai ales datorită produselor cult pe care le-a lansat pe piață. Cel mai cunoscut dintre ele este Midnight Recovery Concentrate, pe care l-am văzut lăudat pe atât de multe bloguri internaționale, că muream de curiozitate să-l întâlnesc față-n față. De asemenea, face parte din galeria celor mai bine vândute produse Kiehl's, fiind cap de listă. 
În completarea topului celor mai bine vândute produse Kiehl's mai sunt Powerfull Strenght Line-Reducing Concentrate, Cream Eye Treatment with Avocado, Amino Acid Shampoo, Ultra Facial Cream și Calendula Toner. 
Kiehl's, magazin, Afi Cotroceni, lansare, cosmetice, piele, ten, ingrijire


Am fost la magazin, m-am jucat cu o parte dintre produse, le-am mirosit și le-am simțit textura și vă voi spune care sunt cele trei produse Kiehl's care mă atrag pe mine cel mai mult și pe care doresc să le încerc la un moment dat. 
Micro Blur Skin Perfector
KIEHL'S Micro Blur Skin Perfector, cosmetice, primer, baza de machiaj, makeup
Creamy Eye Treatment with Avocado
Kiehl's Creamy Eye Treatment with Avocado, crema de ochi, ten, piele, fata, cosmetice, ingrijire
Creme de Corps Soy Milk&Honey Whipped Body Butter
Kiehl's Creme de Corps Soy Milk&Honey Whipped Body Butter, crema de corp, unt de corp, ingrijire, piele, cosmetice
Vă este cunoscut brandul Kiehl's? Ați încercat vreun produs de la ei sau vă tentează vreunul?