08 aprilie, 2015

Farduri de pleoape individuale Anastasia Beverly Hills

Farduri de pleoape Anastasia Beverly Hills, machiaj, makeup, anastasia soare 
Săptămâna trecută, am avut plăcerea de-a merge la un eveniment organizat de Anastasia Beverly Hills, unde m-am jucat cu o mulțime de produse interesante.
Brand renumit pentru produsele destinate machiajului și îngrijirii spâncenelor, și-a extins colecția și-au lansat în ultimul timp inclusiv rujuri și farduri de pleoape. Despre acestea din urmă vreau să vă vorbesc astăzi, pentru că am și eu trei în colecție. 
Anastasia Beverly Hills are 80 de farduri de pleoape mono, cu opt texturi: Titanium, Duo Chrome, Ultra-Matte, Metallic, Satin, Shimmer, Sparkle și Velvet. Acestea sunt ambalate individual, în niște cutiuțe de plastic. Ideal este să aveți o trusă magnetică, unde le puteți depozita. Momentan eu nu am așa ceva, dar voi avea cât de curând, pentru că a mea colecție de farduri mono crește pe zi ce trece!
Farduri de pleoape Anastasia Beverly Hills, machiaj, makeup, anastasia soare
La eveniment, am primit unul dintre ele, Nude, care are textură Ultra-Matte. Este o culoare foarte apropiată de nuanța pielii, pe care eu o folosesc pentru estomparea celor mai puternice. 
Anastasia Beverly Hills Nude Eyeshadow, ultra-matte, fard de pleoape, machiaj, makeup, anastasia soare
 Anastasia Beverly Hills Nude Eyeshadow, ultra-matte, fard de pleoape, machiaj, makeup, anastasia soare
După ce am analizat și restul fardurilor disponibile, mi-au plăcut câteva culori și texturi atât de mult, încât am decis pe loc că trebuie să am mai multe. Așa că mi-am cumpărat alte două nuanțe: China Rose și Burnt Orange. 
China Rose are textură Duo Chrome și este o nuanță roz-portocalie cu irizații aurii. Sunt obsedată de fardul ăsta! L-am folosit zilnic de când l-am cumpărat și, alături de Sable de la MAC, a devenit fardul meu preferat. Mi se pare că se potrivește în special persoanelor care au ochii verzi sau albaștri, pentru că scoate în evidență culoarea acestora.
Anastasia Beverly Hills China Rose Eyeshadow, duo-chrome, fard de pleoape, machiaj, makeup, anastasia soare
 Anastasia Beverly Hills China Rose Eyeshadow, duo-chrome, fard de pleoape, machiaj, makeup, anastasia soare
Ultimul fard cumpărat este Burnt Orange și are textură Ultra-Matte. Pentru că este mat, îmi place să-l folosesc în pliul pleoapei superioare și pe pleoapa inferioară. Îmi place foarte mult combinat cu China Rose. 
Anastasia Beverly Hills Burnt Orange Eyeshadow, ultra-matte, fard de pleoape, machiaj, makeup, anastasia soare
 Anastasia Beverly Hills Burnt Orange Eyeshadow, ultra-matte, fard de pleoape, machiaj, makeup, anastasia soare
Machiajul meu preferat în acest moment este pe toată pleoapa superioară China Rose, în pliul ochiului Tease din trusa Naked 2 de la Urban Decay, estompate cu Nude. Mi se pare că merg de minune aceste culori! Prețul unui fard de pleoape Anastasia Beverly Hills este de 59 de lei și poate fi cumpărat fie direct de pe site, fie din saloanele Anastasia Beverly Hills.