12 martie, 2015

Produse consumate în luna februarie

Produse consumate în luna februarie, cosmetice, machiaj, makeup 
A venit vremea să vă arăt ce produse am consumat în luna februarie.
Nu sunt parcă la fel de multe ca cele din ianuarie, dar tot am strâns câteva. O parte dintre ele nu mi-au plăcut, așa c-am decis să mă despart de ele, ca să nu mai ocupe loc degeaba în baie. 
Fixativele de păr Elnett Satin de la L'Oreal și Rockaholic de la Tigi nu sunt nici pe departe terminate, dar le am de ani de zile și nu le-am mai folosit de o grămadă de timp. Le-am cumpărat pentru a le folosi atunci când îmi fac bucle, dar trebuie să accept într-un final că pe părul meu nu rezistă buclele și trebuie să renunț la idee.
Oil Nutritive Shampoo de la Gliss mi-a plăcut, dar nu cred c-o să-l cumpăr din nou pentru că-mi plac altele mai mult. Important e că nu mi-a cauzat deloc mătreață, așa că are un plus de la mine. 
Produse consumate în luna Februarie, cosmetice, fixativ, loreal, tigi
Am terminat câteva produse de baie: gelul de duș Aroma Therapy de la Palmolive, scrubul de corp Eco Receptura și spuma de baie Electric Violet de la Bomb Cosmetics. Primele două mi-au plăcut foarte mult, în special exfoliantul, care este unul dintre cele mai bune folosite de mine până acum. Spuma de baie, însă, nu mi-a plăcut deloc, nici mirosul și făcea și foarte puțină spumă. 
De asemenea, am terminat și crema de corp Sympathy for the Skin de la Lush. Din păcate, Lush a ieșit de pe piața din România, așa cum probabil știți. Crema de corp mi s-a părut destul de ok, dar nu aș fi cumpărat-o din nou, nefiind cea mai hidratantă cremă din lume. Și nici mirosul nu mi-a plăcut în mod special.
Produse consumate în luna Februarie, cosmetice, lush, palmolive, bomb cosmetics, eco receptura

Ceea ce veți vedea mai jos sunt produse pentru demachiere. Recent cumpăratele loțiuni micelare de la Gerovital și Elmiplant au plecat din baia mea. Sunt prost formulate (alcool, parfum) și nu m-am înțeles cu ele. Am terminat și două uleiuri demachiante Makeup Remover Face and Eyes de la Cattier și Camomile Silky Cleansing Oil de la The Body Shop. Mi-au plăcut ambele, dar cel de la TBS este clar preferatul meu. Nici nu-mi vine să cred cât de mult m-a ținut, mai ales că l-am folosit în fiecare seară. Cred că aproape jumătate de an. Aici puteți citi review la uleiul Cattier și aici la cel de la TBS. 
Produse consumate în luna Februarie, cosmetice, demachiant, ulei, elmiplant, gerovital, cattier, the body shop

Încă o loțiune micelară terminată este cea de la L'Oreal. Spre deosebire de cele menționate mai sus, aceasta îmi place, e destul de ok. Cu toate acestea, nu cred c-aș cumpăra-o din nou. Săpunul lichid Creme Care de la Nivea mi-a plăcut la NEBUNIE! A fost prima dată când am folosit acest săpun lichid, dar m-a cucerit și intenționez să-l cumpăr iar. Este foarte hidratant și lasă mâinile catifelate. Și-mi place și mirosul acela specific pe care-l au multe dintre produsele Nivea.

Știți cum e când vi se pune pata pe un produs care vă place la nebunie și nu-l folosiți de teamă să nu se termine? Așa am pățit eu cu uleiul de corp Divine de la Caudalie. Atâta am mai tras de el, până ce a expirat și și-a schimbat mirosul. Îmi pare atât de rău că nu am profitat de el, pentru că este un produs foarte bun. Și are un miros...Masca Pumpkin Honey Glycolic Mask de la Andalou Naturals este un alt produs consumat în februarie. Nici nu mai știu al câtelea borcan consumat este acesta, dar mai am o rezervă. Puteți citi aici review la această mască minunată.
Produse consumate în luna februarie, cosmetice, nivea, caudalie, loreal, andalou, lotiune micelara, ulei de corp, sapun lichid, masca de fata

De când folosesc burețeii konjac de la Eco Tools, este prima dată când rămân fără rezervă și mor de ciudă. Atât de tare m-am obișnuit cu ei, că nu-mi mai place deloc să-mi spăl fața fără. Dar a trebuit să scap de acesta, că se făcuse urât de tot. Am comandat unul nou și abia aștept să-mi ajungă!

Am terminat și crema de mâini Blackberries Hand Cream de la Yves Rocher, care mi-a plăcut, dar pe care nu cred c-o s-o mai cumpăr, întrucât am altele în plan. Un alt produs consumat, care deși în miniatură, m-a ținut destul de mult este tratamentul cu 1% retinol de la Paula's Choice. Între timp am cumpărat produsul full size, pentru că mostra m-a convins. 

Nail Lacquer Correction Pencil de la Melkior a fost și el consumat și înlocuit cu unul de la Essence, care-mi place mai mult și este mai ieftin. Oricum, și cel de la Melkior și-a făcut treaba destul de bine. Am aruncat și o cariocă pentru conturarea sprâncenelor de la Farmasi, pentru că avea o nuanță mult prea caldă, aproape roșcată și nu se potrivea deloc sprâncenelor mele.
Produse consumate în luna februarie, konjac, melkior, farmasi, yves rocher, paulas choice, retinol

Ah ce satisfacție am după ce arunc la gunoi sacoșa cu produse consumate!