10 martie, 2015

Color Riche de la L'OREAL împlinește 30 de ani

L'OREAL Color Riche, ruj, machiaj, makeup, aniversare 
Undeva în lume, la fiecare două secunde, o femeie cumpără un ruj Color Riche.
În 2015, acesta împlinește 30 de ani de când a fost lansat pe piață. Deci, practic e aproape la fel de bătrân ca multe dintre noi. Este rujul cu care eu am crescut în casă, pentru că mama mea îl folosea. Și cred că sunteți de acord cu mine când spun că este unul dintre cele mai cunoscute rujuri din lume. 
Și pentru că se reinventează permanent, cu ocazia acestei aniversări, Color Riche este disponibil acum în 21 de nuanțe nou-nouțe, pentru toate gusturile, nuanțe pe care le puteți vedea mai jos. Click pe fotografii pentru a vedea denumirea fiecărei nuanțe!
L'OREAL Color Riche, ruj, machiaj, aniversare
 L'OREAL Color Riche, ruj, machiaj, make-up, aniversare
 L'OREAL Color Riche, ruj, machiaj, make-up, aniversare
Prețul recomandat al unui ruj Color Riche este de 54,99 lei. Voi aveți vreun ruj Color Riche? Eu am patru și o să vi le arăt pe toate în curând, pe blog.
La mulți ani, Color Riche!
L'OREAL Color Riche, ruj, machiaj, makeup, aniversare