04 martie, 2015

Oja săptămânii - L'OREAL Collection Privee by JLo

L'OREAL Collection Privee by JLo, oja, manichiura, pedichiura, ieftin 
După cum probabil știți deja, prin 2013, L'OREAL Paris a lansat o colecție de rujuri și oje nude ce poartă semnăturile ambasadoarelor brandului - Collection Privee.
Am și eu câteva oje și un ruj din această colecție și recent am mai adăugat o ojă la colecția mea nude, cea care poartă semnătura lui JLo. Am cumpărat-o din Auchan, redusă la doar 7 lei. 
Ojele L'Oreal se numără printre preferatele mele, datorită rezistenței și ușurinței cu care se aplică. Și culorile sunt foarte frumoase, iar aceasta nu face excepție. Este un grej ce poate fi purtat în orice sezon, în orice ocazie. Deja am primit o mulțime de complimente de când o port. 
L'OREAL Collection Privee by JLo, oja, manichiura, pedichiura, ieftin
L'OREAL Collection Privee by JLo, oja, manichiura, pedichiura, ieftin
 L'OREAL Collection Privee by JLo, oja, manichiura, pedichiura, ieftin
L'OREAL Collection Privee by JLo, oja, manichiura, pedichiura, ieftin
Aici puteți vedea restul colecției mele de oje nude. Vouă vă plac aceste nuanțe?