26 februarie, 2015

Fond de ten L'OREAL Accord Parfait

Fond de ten L'OREAL Accord Parfait, cosmetice, machiaj, makeup 
Pe la finalul lunii noiembrie, mi-am cumpărat două fonduri de ten pe care nu le mai încercasem până atunci: RIMMEL Lasting Finish și L'OREAL Accord Parfait.
Primul dintre ele nu prea m-a impresionat și puteți citi părerea mea despre el aici. Cel de-al doilea este unul dintre cele mai bine vândute fonduri de ten din lume, cunoscut în unele țări și sub numele de True Match. 
Datorită numeroaselor review-uri pozitive pe care le-am tot citit/auzit, mi-am dorit să încerc și eu Accord Parfait. L-am folosit câteva zile, dar apoi la începutul anului mi-am cumpărat Lingerie de Peau de la Guerlain și l-am folosit doar pe acela. Dar pentru că recent mi-am cumpărat două pensule pentru aplicarea fondului de ten de la Bdellium și 949 nu se potrivea deloc cu Lingerie de Peau, am încercat-o cu fondul de ten de la L'Oreal. Combinația perfectă! 
Fond de ten L'OREAL Accord Parfait, cosmetice, machiaj, makeup
Consistență: este foarte lichid, lucru pe care eu îl apreciez major la un fond de ten. Cu cât este mai gros/vâscos, cu atât îmi place mai puțin pentru că, de cele mai multe ori, îl simt pe față și nu-mi place deloc senzația.
Aplicare: modul meu preferat de aplicare este cu pensula de care spuneam mai sus, Bdellium Pointed Foundation Brush 949. Cred că nu aș fi iubit la fel de mult acest fond de ten dacă nu-l foloseam împreuna cu această pensulă. Se aplică bine și cu alte pensule sau cu un burețel ud, dar cu aceasta rezultatul este cel care-mi place cel mai mult. Se întinde bine, fără urme și folosesc doar o singură pompiță de produs. 
Fond de ten L'OREAL Accord Parfait, cosmetice, machiaj, makeup
Acoperire și textură: atunci când analizez acoperirea unui fond de ten, mă uit în primul rând la cea mai barosană pată solară pe care o am. Dacă o acoperă pe aia, sunt mulțumită. Accord Parfait o acoperă aproape în totalitate, deci are o acoperire medie spre mare. Pot fi aplicate mai multe straturi pentru o acoperire mai mare, fără să încarce tenul, dar eu sunt mulțumită cu doar un singur strat. 

Textura este satinată, nefiind mată, ceea ce din nou îmi place la el. Fiind atât de lichid, nu se simte pe față și este un fond de ten perfect pentru zi de zi.  Nu cred totuși că acest fond de ten este potrivit unui ten gras, dacă nu este fixat cu o pudră sau nu se folosește o bază matifiantă.
Rezistență: nu este cel mai rezistent fond de ten pe care l-am încercat, dar vreo 8-10 ore nu am probleme cu el. Nu se strânge pe aripile nasului și nici nu dispare. În timpul zilei, folosesc o pudră cu factor de protecție solară pentru că, după cum știm, nu e de ajuns să aplici FPS dimineața și după aia pa. Datorită acestei pudre care are și calitatea de-a fixa machiajul, până seara la demachiere nu am treabă. 
Știu că promisesem că voi face review și fondului de ten de la Guerlain și-i voi face. Dar am vrut neapărat să vă povestesc mai întâi despre cel de la L'Oreal pentru că este mult mai accesibil ca preț și pentru că ăsta chiar își merită banii.