18 ianuarie, 2015

Cremă de mâini La Roche-Posay CICAPLAST

La Roche-Posay Cicaplast Mains 
Atunci când am scris prima postare despre noua cremă de mâini La Roche-Posay, nu apucasem s-o testez deloc.
Nici nu intenționam s-o fac prea curând pentru că aveam alte două începute. Însă datorită faptului c-am citit o grămadă de review-uri pozitive despre ea, le-am pus pe celelalte deoparte și-am desfăcut-o pe aceasta. Nu o să mă lungesc foarte mult cu această postare, pentru că deja am scris despre beneficiile pe care le are teoretic. Însă, am descoperit încă un mod de-a o folosi de care sunt tare încântată.
La Roche-Posay Cicaplast Mains are o consistență destul de groasă și se scoate greu din tub, din cauza acestui aspect. Prima dată când am folosit-o, am crezut că probabil se va întinde foarte greu și la fel de greu va și intra în piele. Însă, nu a fost cazul. Secretul este că trebuie aplicată cu zgârcenie, iar faptul că iese greu din tub ajută din acest punct de vedere. Nu riști astfel să scoți prea mult și să te trezești cu o grămadă de cremă pe care nu știi pe unde s-o mai întinzi. 
La Roche-Posay Cicaplast Mains
Celălalt mod în care eu folosesc această cremă este ca și balsam de buze. La sfărșitul lui 2014, când au fost gerurile alea groaznice, am avut buzele varză. Atât de varză că mă trezeam dimineața cu sânge închegat pe buze. Știu, e scârbos, dar asta e realitatea. Am luat la rând toate cele 740 de balsamuri de buze pe care le am, dar niciunul nu mi-a fost de mare ajutor. Din nu știu ce motiv, mi-a încolțit în cap ideea de-a folosi Cicaplast pe buze. Și credeți-mă că nu exagerez când spun că am aplicat crema seara și dimineața aveam buzele complet reparate. Din cauză că nu are cel mai plăcut gust din lume - ușor amărui -, nu o folosesc zilnic, dar, de fiecare dată când buzele mele o iau razna, e de ajuns să aplic de câteva ori și-și revin imediat.
La Roche-Posay Cicaplast Mains
Singurul aspect de care nu sunt foarte încântată la această cremă este faptul că nu are miros. M-am obișnuit ca toate cremele de mâini să aibă parfumuri care mai de care mai delicioase și probabil din acest motiv mi-aș fi dorit ca și aceasta să fie la fel. Totuși, nu este un aspect atât de important care să mă facă să n-o mai folosesc. Este mult prea bună ca să mai conteze acest lucru!