01 decembrie, 2014

Săptămâna în imagini #9

Săptămâna în imagini #9 
În primul rând, mulțumesc tuturor celor care mi-au urat ieri la mulți ani cu ocazia zilei mele de nume.
Nu am apucat încă să răspund la toate mesajele, dar le-am văzut pe toate. În al doilea rând, postarea asta trebuia s-o fac ieri, dar abia m-am atins de laptop. Dar niciodată cică nu e prea târziu, nu? :)
am prins câteva reduceri la DM Markt și mi-am cumpărat două fonduri de ten și două oje...că nu aveam destule
DM Markt
 Nivea Q10 sărbătorește 15 ani și, cu ocazia asta, am primit un voucher de 100 de lei la Chocolat; aseară am fost la cel din Centrul Vechi și-am luat cina cu o prietenă și, la final, am primit cadou și o cremă de zi, una de noapte și una de ochi, toate Nivea Q10
La mulți ani și mulțumesc, Nivea!
Nivea Q10
îmi plac la nebunie noile mele pijamale Sofiaman! 
Sofiaman
 de la Solaris, am primit un coș plin cu bunătăți, în care deja mi-am băgat nasul; biscuiții de casă cu susan sunt demențiali!
Mulțumesc, Solaris!
Solaris
 am primit cu mare bucurie invitația la întâlnirea anuală a bloggerițelor de beauty, ce va avea loc sâmbăta aceasta
DECEMBER BEAUTY BLOGGERS MEETING
 vineri, am fost împreună cu colegii la Trattoria Verdi și-am mâncat un hamburger absolut delicios
Trattoria Verdi
 sâmbătă am fost la Hunger Games
Hunger Games
 și când am ieșit, eu cu Gabi am vrut să ne facem un selfie cu pasărea, dar nu prea ne-a ieșit 
SELFIE
 și pe final, o dedicație pentru Dorian, fără număr, fără număr :))
Sper c-ați avut o săptămână reușită! Deși intenționam să profit de zilele libere și să pregătesc câteva postări pentru blog, pentru că se anunță o perioadă foarte aglomerată, recunosc că nu am făcut mai nimic în acest sens. Sper să recuperez...