02 decembrie, 2014

Produse consumate - noiembrie

PRODUSE CONSUMATE 
În luna noiembrie, am strâns iar o gașcă de produse consumate.
Multe dintre ele nu mi-au plăcut în mod special, dar sunt și câteva pe care cu siguranță le voi cumpăra din nou. 
Gel de duș Jardins du Monde cu magnolie de la YVES ROCHER - mi-a plăcut mult de tot gelul ăsta de duș și probabil că-l voi cumpăra iar la un moment dat, după ce-mi termin grămada pe care o am acum. Mi-a plăcut în mod special mirosul, care rămânea pe piele mult timp după folosire. 
Gel de duș Jardins du Monde cu magnolie de la YVES ROCHER
Loțiune micelară BIODERMA Hydrabio - un produs nou lansat pe piață anul acesta, pe care l-am primit și eu pentru testare. Nu este un produs slab, dar cu siguranță mă așteptam la mai mult de la el. Prefer clar versiunea Sensibio, din simplul motiv că demachiază mult mai bine decât aceasta. 
Loțiune micelară BIODERMA Hydrabio
Șampon Sleek Mystique de la TIGI - îl am de aproape doi ani de zile și, dacă la început mi-a plăcut, după mai multe folosiri, am renunțat la el pentru că mi-a făcut mătreață. L-am folosit la spălatul pensulelor și a fost foarte bun pentru asta. Nu-l voi cumpăra din nou.
Șampon Sleek Mystique de la TIGI
Săpun lichid Invigorating de la ENLIVEN - a fost ok, însă nu pot spune că se numără printre săpunurile mele preferate. Mi-a plăcut însă foarte mult mirosul și cred că la un moment dat îl voi cumpăra din nou.
Săpun lichid Invigorating de la ENLIVEN
Spumă de baie BALEA - mi-a plăcut foarte foarte mult! Mai am o sticlă, dar momentan sunt obsedată de spuma de baie gel de la The Body Shop, de care am tot pomenit pe blog. După ce-o voi termina pe aceea, voi reveni la cel de la Balea, pentru că este mult mai ieftin. Deși nu face la fel de multă spumă ca cel de la TBS și e necesară o cantitate destul de mare de produs, îmi place pentru că lasă pielea foarte foarte hidratată și nu mai simt nevoia să mă dau cu cremă de corp după. 
Spumă de baie BALEA
Gel spumant purifiant GEROVITAL Derma H3 - mi-a plăcut foarte mult și este gelul meu preferat de curățare. Momentan folosesc unul de la Eucerin, care este la fel de bun, dar cel de la Gerovital este mult mai ieftin. Așa că probabil îl voi cumpăra din nou, după ce îl termin pe acela. Review aici.
Gel spumant purifiant GEROVITAL Derma H3
Șampon pentru scalp uscat de la E45 - l-am cumpărat din Anglia, pe vremea când aveam mari probleme cu scalpul și orice șampon foloseam îmi făcea mătreață. A fost foarte foarte bun, dar odată ce-am găsit un șampon potrivit pentru mine, nu a mai fost cazul să-l folosesc. Nu l-am terminat, dar a expirat. Sper să nu mai am nevoie de el pe viitor, dar dacă aș avea din nou probleme cu scalpul, cu siguranță l-aș cumpăra din nou. 
Șampon pentru scalp uscat de la E45
Fond de ten Colorstay de la REVLON - am avut varianta pentru ten normal/uscat. Mare păcat că Revlon s-a retras de pe piața din România, că au niște produse tare bune. Acest fond de ten nu face excepție și l-am folosit până la ultima picătură. Demult nu am mai folosit un fond de ten până la capăt, dar de acesta am tras cât am putut, mai ales că era potrivit și pentru vară, și pentru iarnă. Dacă o să mai dau vreodată peste el, cred că l-aș cumpăra din nou.
Fond de ten Colorstay de la REVLON
Natural Serum de la APIVITA - niciodată în viața mea nu am consumat un serum atât de repede ca pe acesta, deși l-am folosit doar seara. Deși este un produs destinat hidratării tenului, nu am simțit că acum, odată cu venirea frigului, a făcut față. Trebuia să aplic destul de mult produs pentru a simți că este suficient. Dintre toate serumurile pe care le-am folosit până acum, acesta mi-a plăcut cel mai puțin.
Natural Serum de la APIVITA
Cremă de ochi Plyphenol C15 de la CAUDALIE - mi-a plăcut foarte mult, deși acum pe parcursul toamnei/iernii am simțit nevoia de ceva mai multă hidratare decât ce-mi oferea această cremă. Asta și din cauză că eu am zona ochilor destul de uscată. Dar cât am folosit-o, am fost foarte mulțumită de ea. Nu știu dacă o s-o cumpăr, mai ales că acum aștept o cremă de ochi de pe iherb, care cică-ar fi cam bună. Și care e mult mai ieftină. Rămâne de văzut. Review puteți citi aici.
Cremă de ochi Plyphenol C15 de la CAUDALIE
Luna decembrie văd c-am început-o în forță și deja am terminat două produse. Așa că probabil voi avea ce să vă arăt data viitoare.