23 decembrie, 2014

Mici cumpărături înainte de Crăciun

HELLO FREE Z ONE DISCOUNT 
Pentru că sunt liberă de luni, ieri am dat o fugă prin oraș să mai casc gura prin magazine. Mâine plec acasă și mai aveam de făcut câteva mici cumpărături.
Cu ocazia asta, am ajuns și la magazinul Hello Free Z One Discount, despre care am auzit o mulțime de persoane vorbind și de care eram tare curioasă. Magazinul se află pe Șoseaua Pantelimon și are produse britanice la prețuri foarte accesibile: dulciuri, produse cosmetice, jucării, condimente etc. În afară de un săpun lichid, nu aveam nevoie de nimic, dar tot nu m-am putut abține să nu cumpăr și alte mărunțișuri. 
Imediat de cum am intrat în magazin, mi-au picat ochii direct la rafturile cu dulciuri și am pus în coș câteva: batoane Twirl de la CADBURRY (13,49 lei), două ciocolăți WONCA (5,99 lei) și o pungă cu caramele asortate VICTORIA (5,99 lei). Batoanele Twirl sunt absolut senzaționale, iar din punga de caramele, mai am doar două bucăți. Conține cinci tipuri de arome și, ca și consistență, sunt exact la fel ca cele care se găseau pe vremea lui Ceaușescu.
TWIRL/WONKA/VICTORIA
La raftul cu săpunuri lichide mi-a fost foarte greu să mă hotărăsc pe care să-l aleg, pentru că au o grămadă de sortimente. În final, am rămas la unul de la HOME ALONE - Water Lily. Am început să-l folosesc imediat ce-am ajuns acasă și mi se pare că usucă puțin mâinile. Prețul a fost de 5,99 lei.
sapun lichid HOME ALONE - Water Lily
Am ajuns și la raftul cu produse pentru îngrijirea părului, raft de care eram cea mai curioasă. Au multe multe produse, care mai de care mai interesante și la prețuri mai mult decât accesibile. Inclusiv șampoane uscate Batiste! Mi-am ales două produse mai deosebite, pe care nu le-am mai încercat niciodată: spray pentru volum Volume Booster Spray Gel de la PANTENE (7,99 lei) și Dry Backcomb Spray de la VO5 (6,99 lei). În seara asta, îl voi inaugura pe primul dintre ele și vă voi ține la curent cum se comportă și dacă oferă într-adevăr volum părului subțire așa cum promite.
Pantene Volume Booster Spray

VO5 Dry Backcomb Spray
Am ales și două produse destinate bărbaților, ca să le adaug la cadourile de Crăciun pe care le am pregătite: after shave L'OREAL MEN EXPERT (13,99 lei) și spumă de ras DOVE (8,99 lei). 
after shave L'OREAL MEN EXPERT

spumă de ras DOVE
În final, pentru că niciodată nu am prea multe, am luat și un set de patru prosopele, pe care le folosesc la demachiat. Prețul a fost de 6,29 lei. 
set prosoape de fata
Când am ajuns acasă și-am analizat bonul de cumpărături, m-am trezit că mai aveam ceva în plus pe el, ceva ce nu-mi amintesc să fi cumpărat și pe care nici nu l-am găsit în sacoșă și pentru care se pare c-am plătit 8,99 lei. Ceva care se cheamă grinder...ce-o fi ăla. În rest, dacă sunteți prin București, nu ratați magazinul ăsta că sigur veți pleca de acolo cu ceva!