29 decembrie, 2014

Fond de ten RIMMEL Lasting Finish

fond de ten Rimmel Lasting Finish 
În ultimul timp, s-a tot vorbit prin blogosferă despre fondul de ten Lasting Finish de la RIMMEL, așa că am fost curioasă să-l încerc și eu. 

Acum mai bine de o lună, am profitat de reducerile care erau în DM Markt la toate fondurile de ten Rimmel și mi l-am cumpărat. Recunosc că nu aveam mari așteptări de la el pentru că, de-a lungul timpului, am observat că produsele de la Rimmel nu mi se potrivesc foarte bine. Dar, deși sunt convinsă că probabil ați citit multe review-uri la acest fond de ten, o să vă spun și părerea mea despre el. 
fond de ten Rimmel Lasting Finish
Consistență: este destul de gros, ca o cremă de față mai greoaie, lucru pe care l-am observat la fondurile de ten ce promit o rezistență foarte mare, așa cum este și cazul acestuia: promite rezistență de 25h. 
Aplicare: fiind un fond de ten cu consistență destul de grea, așa cum spuneam și mai sus, aplicarea este ceva mai dificilă decât în cazul unui fond de ten lichid și se întinde destul de greu. Cel mai eficient mod în care mi se pare mie că se aplică este cu ajutorul unui burețel umed - cel de la Real Techniques.
Acoperire și textură: acoperirea este foarte mare, îmi acoperă inclusiv câteva alunițe pe care le am. Din punct de vedere al texturii, este un fond de ten mat, care din punctul meu de vedere nu trebuie fixat cu pudră. Nu-mi lucește tenul nici după ore bune de purtare. Nu este în niciun caz un fond de ten cu aspect natural, ci mai degrabă unul ce oferă un aspect de mască, lucru care mie nu-mi place deloc la un astfel de produs. Ceea ce nu-mi mai place la el este faptul că se simte foarte greu pe ten. Cred că nu mi s-a mai întâmplat să simt un fond de ten atât de greoi, de care sunt conștientă toată ziua că-l am pe față. De asemenea, fața rămâne puțin lipicioasă câteva ore bune după aplicare.
Rezistență: din acest punct de vedere, este într-adevăr un fond de ten foarte rezistent. După mai bine de 12 ore de purtare, este aproape intact. Cu toate acestea, un alt aspect care nu-mi place la el este că pe parcursul zilei se strânge pe aripile nasului și trebuie mereu să fiu atentă să corectez acest neajuns. 
Din cauză că este atât de rezistent, se demachiază destul de greu. Sub nicio formă nu găsesc că o loțiune micelară sau un gel de curățare îi poate face față cu succes. Un ulei mi se pare cel mai potrivit pentru a scăpa de acest fond de ten. 
Un alt aspect pe care l-am observat este faptul că pe tenul meu oxidează. Atunci când folosesc un fond de ten a cărui culoare mi se potrivește perfect, nu întind pe tot gâtul, ci doar puțin. Deși am plecat de acasă cu el intact, m-am trezit că după câteva ore aveam pete pe gât acolo unde apucasem să-l întind cât de cât. 
fond de ten Rimmel Lasting Finish
Ca și impresii finale, din punctul meu de vedere, Rimmel Lasting Finish nu este sub nicio formă un fond de ten de toată ziua. Merită purtat la ocazii speciale, când îmi doresc acel ten impecabil, fără nicio imperfecțiune, dar pentru zi de zi nu mi se pare potrivit. Acum depinde de preferințele fiecăruia. Eu prefer un fond de ten cu un aspect cât mai natural, care lasă să mi se vadă pielea și să nu fie ca o mască. De asemenea, nu mă dau în vânt după fondurile de ten cu textură mată, mai ales iarna. 
Voi l-ați încercat? Cum vi se pare?