16 noiembrie, 2014

Săptămâna în imagini #8

SAPTAMANA IN IMAGINI 
Joi și vineri mi-am luat liber pentru că mai aveam câteva zile de concediu.
Mai am una, în afară de zilele de sărbători, și cred că peste vreo două săptămâni o s-o iau și pe aia. Au venit ai mei la mine în vizită și mi-au adus o groază de bunătăți, am fost la salon și m-am vopsit, am dormit, m-am uitat la filme, am ieșit prin oraș și...m-am stresat. M-a stresat îngrozitor o persoană și nu mi-e ciudă pe ea, cât mi-e ciudă pe mine c-o las să mă streseze. Genul de om cu care efectiv nu știi cum să te comporți pentru că e atât de schimbător că nu știi cum va reacționa în secunda următoare... Genul de om cu care trebuie să fii un bun psiholog dacă vrei s-o scoți la capăt...iar eu nu prea sunt...
nimic nu mă bucură mai mult decât atunci când primesc cadouri personalizate, care știu c-au fost făcute special pentru mine
am primit o pernă cu numele blogului pe ea; mulțumesc Sofiaman și The Public Advisors!
SOFIAMAN
am primit un joc Monopoly; mulțumesc Republika!
Monopoly
am văzut afișul ăsta la metrou la Iancului și tare mi s-a părut simpatic
NICKELODEON
prietenul meu cunoaște obsesia mea pentru Bob Marley și mi-a făcut un cadou care i s-a părut lui că seamănă cu el 
Bob Marley
asta s-a întâmplat la mine în casă miercuri seara: schimbat yală, montat cuier pe hol, reparații la cadă 
REPARATII
ieri am fost la cofetăria Tosca de la mine din cartier și vai, ce-am văzut în vitrină! Tot acolo am băut și cel mai bun pumpkin spice latte ever!
COFETARIA TOSCA
am primit de la Xtreme Lashes un set de creioane de ochi și un anticearcăn; mulțumesc!
Xtreme Lashes
și cum vă spuneam la început, au venit ai mei în vizită
CHEC


CHEC
 ciorba mea preferată, pe care doar mama știe s-o facă: ciorbă de cartofi dreasă cu smântână
CIORBA
am descoperit în Centrul Vechi o cafenea cu numele meu pe ea :D 
ADAM&YOU CAFE
Cum a fost săptămâna voastră?