15 noiembrie, 2014

Răsfățul de vineri seara

Răsfățul de vineri seara 
Știu că majoritatea persoanelor preferă ca seara de răsfăț să fie duminica, însă mie-mi place ca vineri seara când ajung acasă de la birou să am parte de o oră în care să-mi fac de cap.
Nu știu cât de interesantă va fi pentru voi această postare, însă mi-am dorit să împart cu voi ora mea de fericire și să vă fac cunoștință cu produsele pe care le folosesc în acest moment și pe care le iubesc.
Așadar, imediat ce m-am demachiat și mi-am făcut exercițiile, îmi pregătesc cada. Toată viața mea am urât să fac baie și am preferat dușul. De vreun an de zile însă, de cel puțin o dată pe săptămână, când am mai mult timp la dispoziție, îmi place să fac baie. 
Dau drumul la apă destul de fierbinte - deși știu că nu e tocmai recomandat -, în care pun o spumă de baie. Preferata mea în acest moment este Glazed Apple Bath Jelly din colecția de Crăciun de la THE BODY SHOP (link). În afară de faptul că miroase demențial, face foarte multă spumă. Pentru că are consistența unui gel foarte dens, folosesc o lopățică pentru a-l lua din borcan. Pentru o cadă plină cu spumă, sunt necesare maxim trei lopățele. Pentru relaxare maximă, adaug și o pastilă sau două de sare de baie de la BOMB COSMETICS (link). Aceasta conține uleiuri esențiale de ylang-ylang și patchouli, recunoscute pentru efectele lor de relaxare.
THE BODY SHOP/BOMB COSMETICS
În timp ce cada se umple cu apă, îmi aplic o mască de față pe care o las să acționează pe tot parcursul timpului pe care-l petrec în baie. Preferata mea pentru serile de vineri este masca hidrantă Avo Cocoa de la ANDALOU NATURAL (link), pe care o aplic cu pensula Pointed Foundation Brush de la REAL TECHNIQUES (link). De asemenea, îmi pregătesc fie un ceai, fie îmi torn un pahar cu vin. Și țup în cadă!
Avo Cocoa de la ANDALOU NATURAL
Activitatea mea preferată în cadă este să-mi fac manichiura și pedichiura. Îmi pregătesc toate ustensilele și mă apuc de treabă. Mai fumez o țigară, mai beau o gura de ceai/vin, mai arunc un ochi pe Instagram...
MANICHIURA
În funcție de cât de smochinită sunt după ce-mi termin manichiura/pedichiura, fie mai stau în cadă și citesc dintr-o carte, fie trec la pasul următor: elimiarea rapănului corporal :)) În acest moment, am două geluri de duș preferate: gel de duș cu moringa de la THE BODY SHOP (link) și gel de duș cu floare de magnolie Jardins du Monde de la YVES ROCHER (link). Bineînțeles că folosesc și noul meu burete de baie pinguin din ediția de Crăciun de la THE BODY SHOP (link).
THE BODY SHOP/YVES ROCHER
Dacă e cazul, și de cele mai multe ori este, îmi rad părțile sudice și folosesc noua mea cremă hidratantă de ras de la KISS MY FACE (link) și o lamă de ras de la GILLETTE - Simply Venus 2. În acest moment, pentru mine, aceasta e combinația câștigătoare, pentru că-mi plac ambele produse foarte mult. 
cremă hidratantă de ras de la KISS MY FACE
Pasul următor este exfolierea corpului. Știu că este indicat ca aceasta să fie făcută înainte de ras, dar eu prefer ca acesta să fie ultimul pas înainte de-a ieși din cadă. Momentan folosesc trei exfoliante; știu că probabil sunt prea multe, dar îmi plac toate trei, așa că le folosesc pe toate trei! 
Pentru corp folosesc exfoliantul cu bujor de la ECO RECEPTURA (link). Conține sare naturală de la Marea Moartă, ulei de migdale și vitamina E. Dintre toate exfoliantele mecanice pentru corp pe care le-am folosit acesta și cel cu ciocolată de la GIOVANNI (link) sunt preferatele mele. Cel de la Eco Receptura este destul de uleios și lasă peliculă pe piele după folosire. Datorită acestui aspect, îl prefer în perioada iernii pentru că simt că am parte de extra hidratare.
Mâinile și picioarele mi le exfoliez cu alte două produse: Peeling Creme de la TITANIA (picioare) și uleiul exfoliant pentru mâini de la YVES ROCHER (link). De asemenea, pentru picioare folosesc și o pilă pentru tălpi, tot de la TITANIA
ECO RECEPTURA/TITANIA/YVES ROCHER
După ce ies din cadă, în timp ce mă usuc, îmi dau jos masca de pe față și apoi îmi hidratez întregul corp. Folosesc fie untul de corp cu ulei de argan de la THE BODY SHOP (link), fie loțiunea cu 12% acid glicolic de la NEOTERIC COSMETICS (link). Pentru călcâie și coate, folosesc Wild Argan Oil Miracle Solid Oil de la THE BODY SHOP (link).
THE BODY SHOP/ALPHA HYDROX
După această oră de răsfăț total, am o stare atât de bună de efectiv îmi vine să zbor. Dar pentru că nu pot s-o fac, dau drumul la TV și, în timp ce mă uit la Vocea României, îmi dau cu ojă unghiile de la mâini și picioare. Și ziua se încheie cu succes! În serile de vineri când ies în oraș, ajung foarte târziu acasă și nu vreau decât să mă arunc în pat. Așa că mut seara de răsfăț fie sâmbăta sau diminica. De preferat sâmbăta, că duminică seara deja încep să mă gândesc că urmează ziua de luni și mă apucă stresurile alea mari și nu mă mai pot relaxa complet.
Vă invit și pe voi să urmați un astfel de ritual - măcar de test - și vă garantez că după, vă veți simți în al nouălea cer! Asta dacă nu o faceți deja...Sper că v-a plăcut această postare și că v-am îmbiat la o baie fierbinte și relaxantă. Și pentru că am fost trasă de mânecă, am pus și link-uri către produsele pe care le folosesc. Deși îmi ia foarte mult timp să caut toate produsele online, o să încerc ca de acum să fac și acest pas. Pentru produsele care se găsesc online, bineînțeles. 
Voi aveți o seară din asta de relaxare supremă?