17 noiembrie, 2014

Oja săptămânii

RIMMEL White Hot Love din colecția Rita Ora 60 Seconds 
Deși am 740 de oje, nu m-am putut abține și mi-am mai cumpărat trei: două RIMMEL și una MISS SPORTY.
Cea pe care o să v-o arăt astăzi este o ojă albă, cât se poate de simplă. Motivul pentru care-am cumpărat-o este că-mi place foarte mult ca iarna să port alb pe unghii și sunt în căutarea acelei oje albe perfecte, pe care nu am reușit s-o găsesc până acum. 
White Hot Love din colecția Rita Ora 60 Seconds am sperat să fie The One. Dar nu e cazul. În general, găsesc că ojele albe sunt foarte pretențioase: se aplică foarte greu, neuniform și, dacă ai atins cuticulele, s-a zis! Din punctul meu de vedere, e cea mai pretențioasă nuanță de ojă. 
Și cea de la RIMMEL se aplică greu și, deși am folosit două straturi, tot s-a aplicat neuniform. De asemenea, evident că mi-am atins cuticulele și a fost un chin să le curăț cât de cât.
RIMMEL White Hot Love din colecția Rita Ora 60 Seconds

RIMMEL White Hot Love din colecția Rita Ora 60 Seconds

RIMMEL White Hot Love din colecția Rita Ora 60 Seconds
Îmi place cum se vede pe unghii, dar nu este ce caut eu. Dacă aveți vreo sugestie de ojă albă PERFECTĂ, vă rog să-mi lăsați în comentarii.