19 octombrie, 2014

Săptămâna în imagini #4

Săptămâna în imagini 
M-am bucurat mult de susținerea de care-am avut parte cu ocazia campaniei Mâini cu viață.
Foarte multă lume s-a implicat și nu pot decât să vă mulțumesc! Am stat non-stop pe Facebook și Instagram să văd cine ce poze de #handselfie a mai postat și s-a dus săptămâna. Vineri nu am fost la birou pentru că mai aveam patru zile libere anul ăsta și m-am gandit să-mi mai iau câte o vineri să mai am câte un weekend prelungit. Ieri seara am ieșit cu Rozi, Cristina, Antonia și Jully, la fel ca și sâmbăta trecută. Am pus țara la cale și ne-au venit câteva idei pe care sper să le vedeți cât de curând puse în aplicare. E o plăcere de fiecare dată când ies cu ele.

o parte dintre colegii mei s-au implicat și ei în campania Mâini cu viață
Mâini cu viață
am primit noutățile de la Yves Rocher și ador gelul de duș! 
Yves Rocher
un aranjament floral absolut superb, la mine la birou
aranjament floral
 am văzut asta pe o limuzină parcată la mine în cartier și mi s-a părut tare comic
mirosul meu preferat de la The Body Shop este cel de moringa, așa c-am profitat de reducerile la gelurile de duș și mi-am luat unul nou; crema de corp o aveam
vineri seara am făcut paste cu brocoli și pesto; dacă vreți rețeta, pot face o postare separată
mi-a atras atenția cât de frumos este decorat acest magazin; este pe Calea Victoriei și are produse Herbagen
am făcut o vizită rapidă la Sephora, de unde mi-am luat pentru a nu știu câta oară primer-ul Too Faced Shadow Insurance și bețișoare pentru manichiură
am încercat și eu în sfârșit Pumpkin Spice Latte de la Starbucks; not impressed!
cea mai bună ciocolată caldă pe care-am băut-o în viața mea! Nici nu vreau să mă gândesc câte calorii are, dar a meritat
O săptămână ușoară să aveți!