20 octombrie, 2014

Oja săptămânii

Turquoise Block de la BOURJOIS 
Aflată în pană de inspirație, am luat la rând toate ojele pe care vi le-am arătat până acum în cele două colecții.
Mi-am notat frumușel pe agendă ce v-am arătat până acum pe unghii și ce nu, și așa am decis ca săptămâna asta să mă dau cu oja Turquoise Block de la BOURJOIS
Nu știu cum de am reușit să nu v-o arăt până acum pentru că o am de mult timp și este una dintre ojele mele preferate. De fiecare dată când mă dau cu ea, cineva mă întreabă ce am pe unghii. Oja face parte din colecția 1 Seconde Texture Silicone Gel și are pensulă din aceea lată. Mi-ar plăcea ca toate ojele din lumea asta să aibă pensulă din asta că tare sunt ușor de folosit. 
Turquoise Block de la BOURJOIS

Turquoise Block de la BOURJOIS

Turquoise Block de la BOURJOIS

Turquoise Block de la BOURJOIS
Rămâne ca săptămâna viitoare să vă arăt partea a treia din colecția mea de oje. Pe celelalte două le puteți vedea aici și aici.