07 octombrie, 2014

Arome de toamnă - leapșa

 
A venit vremea pentru o nouă leapșă! De data aceasta, este dedicată anotimpului de toamnă, care este preferatul meu după primăvară.
Fac parte din categoria persoanelor care, odată cu venirea toamnei, își schimbă rutina de îngrijire a tenului, cea de machiaj și își scoate ojele și rujurile de toamnă/iarnă la suprafață. Înainte de-a trece la treabă, mulțumesc fetelor care mi-au pasat această leapșă: Adina, Delia și Dara. Vă mulțumesc, doamnelor!
1. Accesoriile preferate în această toamnă
În urmă cu câteva luni, a venit Rozi pe la mine la birou și-am stat la povești, ca de obicei. Am observat la gâtul ei un superb lănțișor cu pandativ și i-am zis cât de mult îmi place și, în glumă, să mi-l dea mie. L-a dat jos de la gât și mi l-a pus mie și așa a devenit al meu. Mulțumesc, Rozi! Îl ador! Am o mare slăbiciune pentru orice fel de bijuterii verzi, pentru că mi se pare că se potrivesc cu ochii mei.
2. Lumânarea preferată pentru această toamnă
Nu folosesc lumânări toamna, dar îmi plac foarte mult tartele de la YANKEE CANDLE. Nu-mi lipsesc niciodată din casă! Momentan am vreo cinci și le folosesc prin rotație. Pe una o folosesc de aproximativ trei ori (o rup), în funcție de cât de puternic este mirosul.
3. Băutura preferată pentru această toamnă
Recent, am cumpărat un ceai PUKKA de pe iherb și, deși nu sunt o mare iubitoare de ceaiuri, acesta a devenit rapid preferatul meu. Beau câte o cană în fiecare dimineață, cu puțin lapte. Este cel mai aromat ceai pe care l-am încercat vreodată! De fapt, acesta este și motivul pentru care nu-mi plăceau foarte tare ceaiurile: mi se păreau prea slab aromate și de fiecare dată trebuia să folosesc o cantitate triplă ca să simt ceva. 
4. Cartea preferată
Am început recent să citesc The Original Beauty Bible de Paula Begoun, creatoarea brandului Paula's Choice. Am primit-o la evenimentul pe care l-am organizat în primăvară, odată cu venirea ei în România. Cu ocazia asta, m-am ales și cu autograf, atât de la ea, cât și de la Bryan Barron, mâna ei dreaptă. Nu mi-a plăcut niciodată de femeia asta, dar după ce am cunoscut-o și-am schimbat câteva vorbe cu ea, mi s-a schimbat complet părerea. Este o femeie foarte foarte mișto!
5. Melodia preferată toamna asta
Mie mi se schimbă melodiile preferate cam în fiecare săptămână. Dar pentru moment, aceasta este preferata mea:

6. Rujurile preferate din această perioadă
Am foarte multe rujuri care-mi plac, dar m-am oprit doar la cinci pentru această postare: BOURJOIS Rouge Edition Velvet - Hot Pepper (review aici)/MAC Rebel/YSL Vernis a levres - Rouge Avant-Gardiste (review aici)/LOREAL Caresse - Rock N Mauve/REVLON Just Bitten Kissable Balm Stain - Smitten. Dintre toate, preferatul meu este cel de la Bourjois. 
7. Ojele preferate
La fel ca și în cazul rujurilor, am multe oje care-mi plac în perioada asta, mai ales că nu prea port aceeași ojă de două ori consecutiv. Dar cel mai mult îmi plac ESSIE Angora Cardie/OPI Cuckoo For This Color/LOREAL Indigo Classique/ZOYA Yasmeen.
8. Mâncarea preferată în acest timp
Nu am o mâncare preferată special pentru toamnă. Dar, în ultimul timp, am făcut o obsesie pentru chefir. Mă rog, e mai mult de băut, dar totuși. Nu mai băusem niciodată chefir, dar am tot citit că este foarte sănătos, așa că l-am încercat și eu. I love it!!!
9. Ce aștepți cu nerăbdare sezonul acesta?
Nu aștept nimic special, ci poate Sfântul Andrei. Știu că în fiecare an se întâmplă ceva drăguț când îmi sărbătoresc ziua de nume :)
10. Parfumul preferat toamna aceasta?
Am primit săptămâna trecută, noul parfum de la GIORGIO ARMANI - Si Intense. La început, nu mi-a plăcut absolut deloc și nu mi se părea că mi se potrivește. Dar, m-am dat cu el ziua și, seara când am ajuns acasă, l-am mirosit din nou și...cu totul altă poveste. De atunci, îl folosesc zilnic și am renunțat și la parfumul meu preferat. Sunt foarte fidelă la acest capitol și atunci când descopăr un parfum care-mi place, îl folosesc ani de zile și nimic altceva nu-mi mai place. Folosesc Michael Kors de vreo patru ani de zile și, deși am mai folosit vreo două parfumuri uneori, ăla era The One. 
Nu o să dau mai departe această leapșă, că am impresia că a cam făcut-o toată lumea. Mulțumesc încă o dată pentru nominalizare!