29 septembrie, 2014

Tu cum ți-ai petrecut vacanța de vară? CONCURS Palmolive (ÎNCHEIAT)




Câştigă unul dintre cele nouă seturi PALMOLIVE Thermal Spa!


S-a dus vara și, odată cu ea, s-au dus și vacanțele. Unii dintre noi ne facem deja planuri pentru vacanța de iarnă și numărăm zilele până la Crăciun (vezi exemplul aici de față), iar alții încă suspinăm după momentele minunate din vacanța ce-a trecut. În ultimii trei ani chiar am avut parte de niște vacanțe exact pe placul meu: distracție combinată cu relaxare și momente de neuitat alături de prieteni dragi. 

Dacă anul trecut am petrecut două săptămâni perfecte în Anglia la Oana, prietena mea cea mai bună, anul acesta am decis să rămân pe meleaguri românești, mai ales că s-a deplasat și dumneai aici. Și așa ne-am reunit cu cealaltă prietenă cea mai bună, Raluca, noi, cei trei mușchetari. Și unde altundeva puteam să mergem, decât în Vama Veche?! Nici nu mai țin minte de când n-am mai fost la mare într-o altă stațiune decât Vama Veche...

Deși am stat doar vreo trei zile, au fost trei zile pline de veselie, petrecute mai mult în stil bătrânesc, decât în stilul tineresc cu care eram obișnuite. Ne-am trezit devreme în fiecare dimineață, am zăcut ore întregi pe plajă, am mâncat ca spartele, iar una dintre seri chiar am petrecut-o în cameră unde-am stat ore întregi la pălăvrăgeală. Nu există un mod mai plăcut pentru mine de a-mi petrece timpul decât alături de ele, stând la bârfe ore întregi, până una dintre noi adoarme. Oana e chiar un fenomen al naturii și adoarme în timp de vorbește :)) 

Ne-am întors în București, Raluca a plecat la Londra să-și continue vacanța, iar eu am rămas cu Oana care-a stat la mine, până s-a întors înapoi acasă în Anglia. Am umblat prin oraș de ne-au ieșit ochii din cap, am făcut shopping, am mâncat din nou ca spartele și am stat la povești până la răsăritul soarelui. 

Veți crede că nu am făcut mare lucru în această vacanță de două săptămâni, dar m-a încărcat cu atâta energie pozitivă faptul că am petrecut timpul toate trei, mai ales că prietenul meu a avut foarte aglomerată acea perioadă și abia l-am văzut la ochi. 

Dar, vacanța poate continua, dacă sunteți destul de norocoase. De ce spun asta? Ei bine, pentru că până pe data de 31 octombrie, Palmolive desfășoară o campanie foarte șmecheră: cumperi produse Palmolive în valoare de minim 12 lei, trimiți SMS la 1868 cu textul "Palmolive", urmat de numărul bonului de la casă și ghici ce poți câștiga?! O excursie de două persoane în DUBAI! Regulamentul concursului îl puteți citi aici: http://bit.ly/ConcursPalmolive


Surprizele nu se termină aici! Vă provoc să spuneți și voi printr-un comentariu la această postare care au fost cele mai plăcute momente din vacanța voastră de vară. Cele mai norocoase nouă dintre voi veți câștiga câte un kit Palmolive ce conține un gel de duș Therma Spa Mineral Massage îmbogățit cu săruri hidratante de la Marea Moartă, un gel de duș Thermal Spa Aqua Calm cu un parfum relaxant, ce conține extracte din floare de lotus și bambus și un burete de baie

Aștept comentariile voastre până pe data de 5 octombrie, iar săptămâna următoare voi alege cele nouă câștigătoare prin random.org. Mult succes și abia aștept să vă citesc comentariile!

LATER EDIT: Iată cele nouă câștigătoare ale concursului: Cristina Popescu, Mary Anton, Ioana_Gheorghita, Adriana Pațirea, Mihaela Manea, Stephanie Stef, Zamfir Ramona-Dora, Ana-Maria Gurgu și Claudia Simion. Veți fi contactate pe mail-ul cu care ați lăsat comentariu. Vă mulțumesc tuturor pentru participare și vor urma și alte concursuri! :)