28 septembrie, 2014

Săptămâna în imagini #2

 
Am văzut că v-a plăcut postarea de duminica trecută, așa că voi continua, până vă plictisiți muhahah!

luni, s-a întors o colegă din concediu și ne-a auzit rahat cu trandafiri; delicios!
ca să vedeți cât de mult iubesc ziua de luni, un selfie făcut imediat ce-am ajuns la birou
una dintre salatele mele preferate de la Salad Revolution
o combinație perfectă pentru micul dejun: iaurt grecesc cu afine
o invitație foarte originală, de la Kenvelo, pe un tricou
mi-am schimbat puțin culoarea la păr; din greșeală
a început o nouă serie din serialul meu preferat: Dowton Abbey
fiecare duminică începe cu o sesiune de YouTube și preferata mea, Viviannadoesmakeup
prima ceașcă de ceai verde Pukka, în cana mea preferată și o tonă de lapte

Sper c-ați avut o săptămână reușită!