21 septembrie, 2014

Săptămâna în imagini #1

 
Mi-a venit recent o idee, ca la finalul fiecărei săptămâni, să fac o postare doar cu fotografii în care să vă arăt momente din viața mea, ce mi-a atras atenția and shit.
Ideea nu este tocmai originală, ci am furat-o de la Lily Pebbles, care face niște postări de genul și care-mi plac foarte mult. Voi face câteva postări de genul să vedem cum merg și, în cazul în care vă plac, voi continua cu ele. 
mi-am luat aspirator nou
a fost ziua Anei și ne-a cumpărat eclere de la French Revolution
sunt obsedată de rochia mea cu margarete de la New Look
un uby cam sărac, vorba colegului meu Dorian
produse noi de la L'Oreal Paris
un desert delicios de la Stadio - clătite cu ciocolată albă sau ceva de genul
mi-am cumpărat ghete noi și am încercat să le fotografiez; nu mi-a ieșit
toată săptămâna am ascultat melodia asta; colega mea Isa mă urăște cu puterea a o mie de sori
pastele mele preferate, făcute de mine: paste integrale, ceapă, usturoi, roșii și dovlecei
am încercat o ojă nouă, pe care o s-o vedeți mâine pe blog
Sper că v-a plăcut postarea asta și sper ca săptămâna viitoare să fie mai interesantă. Vă doresc în continuare o duminică liniștită!